دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام فاطمیان

حوزه / یکی از ائمه جمعه قزوین گفت: شهید رجایی و شهید باهنر به ما یاد دادند که اهل جدیت در کار باشیم و با کسالت حرکت نکنیم و از تمام لحظات مدیریت به نفع مردم و انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر خاکعلی ظهر امروز در جمع مسئولین این شهر اظهار داشت: شهید رجایی و شهید باهنر به ما یاد دادند که اهل جدیت در کار باشیم و با کسالت حرکت نکنیم و از تمام لحظات مدیریت به نفع مردم و انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

حجت الاسلام فاطمیان خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر در کنار شخصیت حقیقی که داشتند به ما ثابت کردند در طول مدیریت، زمان معنا پیدا نمی‌کند و طول دوره مدیریت مهم نیست، بلکه مهم کیفیت و اثرگذاری مدیریت است.

وی ادامه داد: در نگاه دینی ما چیزی که شخصیت‌ها را شاخص می‌کند، روحیه و رویه ستودنی این شخصیت‌ها است که در طول زندگی و دوران خدمت ‌آنها بروز و ظهور کرده و جلوه‌های آن را مشاهده می‌کنیم.

امام جمعه شهر خاکعلی اظهار کرد: حیات علمی شهید باهنر یکی از جنبه‌های برجسته زندگی این شهید بزرگوار است و شهید باهنر از ابتدای آغاز طلبگی تا رسیدن به درجه اجتهاد توان بالای علمی خود را به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد: شهید باهنر همزمانی که شاگرد امام خمینی(ره) بود در نهضت امام(ره) نیز وارد شده و با سعی و کوشش مثال زدنی همه همت خود را بر این گذاشت تا در رکاب امام جامعه بسترهای لازم را برای ایجاد حکومت اسلامی فراهم کند.

حجت الاسلام فاطمیان عنوان کرد: نسل جوانی که در کادر اجرایی کشور و در کِسوت خدمتگزاری به مردم قرار دارند، نیازمند الگوهایی مانند این ۲ شهید بزرگوار هستند.

امام جمعه شهر خاکعلی اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر با توکل به خداوند متعال و بصیرت و دانش خود در مسیر ارتقا و پیشرفت ایران گام برداشتند و همین سبب شد به خاری در چشم دشمنان اسلام تبدیل شوند و در نهایت نقشه ترور این دو شخصیت ارزشمند توسط گروهک تروریستی منافقین طراحی شد.
انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha