دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله علماء، در دیدار پرسنل پدافند هوایی ارشد نظامی آجا در غرب کشور

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: درس بزرگی که حضرت سید الشهدا(ع)، به ملت ما داد، همین زیر باز ظلم و زور نرفتن است، که همین مقدمه استقلال و حفظ تمامیت ارضی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله علماء، امروز صبح در دیدار پرسنل پدافند هوایی ارشد نظامی آجا در غرب کشور، اطهار داشت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، از اهداف بلند انقلاب اسلامی می‌باشد.

امام جمعه کرمانشاه، با تسلیت ایام اربعین حسینی(ع)، گفت: سه نکته مد نظر مردم در تظاهرات قبل از انقلاب، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، زیرا قبل از انقلاب استقلال نداشتیم و برنامه کشور ما در دست آمریکایی‌ها بود.

وی افزود: آمریکایی‌ها مقدرات کشور ما را در دست گرفته بودند، لذا استقلال کشور ما سلب شده و برنامه ریز کشور ما آمریکا بود.

آیت الله علماء، در خصوص اهمیت استقلال کشور اظهار کرد: این استقلالی که امروز داریم، در دویست سال اخیر بی‌سابقه بوده، زیرا قاجار و پهلوی استقلال کشور را به تاراج بردند.

امام جمعه کرمانشاه با استناد به سخنان مقام معظم رهبری، که «هزینه تسلیم بیشتر از ایستادگی است»، یادآور شد: درس بزرگی که حضرت سید الشهدا(ع)، به ملت ما داد، همین زیر باز ظلم و زور نرفتن است، که همین مقدمه استقلال و حفظ تمامیت ارضی کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، با قدردانی از شجاعت و برنامه ریزی پرسنل پدافند هوایی ارتش، یادآور شد: امروز کشور به برکت نیروهای قدرتمند مسلح برای جهان حرف دارد و دشمنان وادار به عقب نشینی شده‌اند.

وی با یادآوری این نکته که مردم با مقاومت، انقلاب را یاری کردند، خاطرنشان کرد: به رغم برخی مشکلات و گرفتاری‌ها، مردم پای انقلاب و نظام هستند، هرچند باید با برنامه ریزی دولتمردان مشکلات حل شود.

زیر باز ظلم و زور نرفتن بزرگترین درس امان حسین(ع) بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha