شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1105715
۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۷
کتاب

حوزه / مسئول فرهنگی سازمان بسیج اساتید طلاب وروحانیون استان همدان گفت: سازمان بسیج طلاب استان همدان اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی اربعین حسینی با استفاده از مطالب کتاب "جاذبه حسینی" کرده است.

حجت الاسلام محمدعلی فرشچیان مسئول فرهنگی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ اربعین در جامعه، اظهار داشت: سازمان بسیج طلاب استان همدان در این راستا اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی اربعین حسینی کرده است.

وی افزود: یکی از کتب مناسب در زمینه اربعین حسینی و قیام عاشورا، کتاب "جاذبه حسینی" است که گزیده بیانات مقام معظم رهبری در دو موضوع حضرت زینب(س) و اربعین حسینی در آن گردآوری شده است.

مسئول فرهنگی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان، با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند با مطالعه این کتاب نفیس در مسابقه شرکت کنند، گفت: جهت دسترسی به کتاب و لینک سوالات لازم است تا به کانال سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان در پیام رسان ایتا به نشانی زیر مراجعه نمایند: eitaa.com/joinchat/۱۶۷۸۷۷۰۳۱۴C۸۹c۶۸f۳f۵۵.

وی با اشاره به اینکه به نقرات برتر در پایان هدایایی تقدیم خواهد شد، اظهار کرد: ۵ کارت هدیه به ارزش ۲۰۰ هزار تومان به نفرات برگزیده اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام فرشچیان تصریح کرد: آخرین مهلت شرکت در این مسابقه ۱۴۰۲/۰۶/۱۵ می‌باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha