دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ض

حوزه / امام جمعه کاشان در پی مراجعات مردمی دفتر نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان مبنی بر بسته شدن ورودی خیابان شهید پکوک و ایجاد ترافیک سنگین از طرف میدان شهید زجاجی و ایجاد مشکل برای کسب و کار مغازه‌داران، از این منطقه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی روز گذشته در پی مراجعات مردمی دفتر نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان مبنی بر بسته شدن ورودی خیابان شهید پکوک و ایجاد ترافیک سنگین از طرف میدان شهید زجاجی و ایجاد مشکل برای کسب و کار مغازه‌داران با همراهی شهردار، اعضای شورای شهر، رئیس پلیس راهور کاشان و جمعی از مسئولان و اهالی، از این منطقه بازدید کرد.

در این بازدید عنوان شد، علت مسدود شدن خیابان شهید پکوک، ایجاد ترافیک سنگین در این مسیر و میدان زجاجی می‌باشد که برای رفع این مشکل، طرح تعریض اطراف میدان، ایجاد دور برگردان، قبل و بعد از میدان در حال اجرا است.

امام جمعه کاشان به مسئولین حاضر پیشنهاد داد با توجه به انجام فعالیت‌های فوق (طرح تعریض، ایجاد دور برگردان) به‌صورت آزمایشی مسیر ورودی خیابان شهید پکوک باز شود و اگر گره ترافیکی قبل، برطرف و مشکلات کسب و کار مردمی رفع شد، یک ماه را ادامه بدهید و اگر مشکل و گره ترافیکی قبل برطرف نشد، طرح فوق اعمال شود.

انتهای پیام. /

پیگیری مطالبات مردمی توسط امام جمعه کاشان + عکس

پیگیری مطالبات مردمی توسط امام جمعه کاشان + عکس

پیگیری مطالبات مردمی توسط امام جمعه کاشان + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha