یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
دیدار وزیر ارشاد و مشاور رئیس جمهور با طلاب و روحانیون یزد

حوزه/ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تقویت شورای فرهنگ عمومی در استان ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز با حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار گفت: بودجه این وزارتخانه در دولت سیزدهم از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به ۴ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

اسماعیلی به انتشار ۱۲۴ اقدام عملی و راهبردی دولت در زمینه فرهنگی اشاره و از اختصاص یک درصد از بودجه بانک‌ها و شرکت‌های دولتی به فعالیت های فرهنگی خبر داد و بیان داشت: شورای فرهنگ عمومی در استان‌ها نیز تقویت خواهد شد و پس از تدوین برش فرهنگی هر استان، بودجه مستقل از بودجه استان در اختیار شورای فرهنگ عمومی قرار خواهد گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اجرای سمفونی ویژه بزرگداشت شهدا در استان‌ها خبر داد و خاطر نشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف متناسب سازی ذائقه جوانان و نوجوانان با زیست بوم نظام جمهوری اسلامی در دستور کار قرار داده است.

در پایان این دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح سپاس از محمد میرزاوندی خواننده لرستانی دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha