شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پایانه مرزی

حوزه/ معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با اشاره به موج بازگشت زائرین اربعین حسینی، از هم استانی‌ها درخواست کرد که حتی الامکان سفرهای خود را به هفته آینده و پس از پایان بازگشت زائرین موکول کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مهدی شهابی معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر، امروز در حاشیه حضور در میز خدمت اربعین پایانه بوشهر اظهار داشت: در شرایط کنونی جهت ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی، ظرفیت ناوگان اتوبوسی استان در اختیار این امر قرار گرفته است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با اشاره به موج بازگشت زائرین اربعین حسینی، از هم استانی‌ها درخواست کرد که حتی الامکان سفرهای خود را به هفته آینده و پس از پایان بازگشت زائرین موکول کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح اربعین در ۲۷ مردادماه تا دیروز شنبه، ۲۱ هزار و ۶۴۰ زائر استان با ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز شلمچه جابجا شده‌اند، گفت: طی این مدت، ۱۶ هزار و ۷۵۸ زائر استان به شلمچه منتقل و ۴ هزار و ۸۸۲ زائر نیز به بوشهر بازگردانده شده‌اند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به برپایی میز خدمت در پایانه مسافربری بوشهر، ادامه داد: مسافران و زائران اگر با مشکلاتی در خصوص نحوه بلیت ‌فروشی و نرخ کرایه مواجه شدند می‌توانند به میز خدمت مراجعه و مسئله‌ خود را با کارشناسان مطرح کنند، همچنین سامانه شبانه‌روزی ۱۴۱ آماده پیگیری درخواست‌های کاربران جاده‌ای است.

شهابی از فعال بودن گشت‌های راهداری در استان خصوصا در محورهای منتهی به خوزستان خبر داد و اظهار کرد: همچنین کارشناسان این اداره در پایانه مرزی شلمچه بر روند فعالیت ناوگان اتوبوسی استان و جابجایی زائران نظارت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha