شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ک

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشانی طی پیامی درگذشت رئیس دفتر امام جمعه راوند در سانحه تصادف سامرا به کاظمین را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان درگذشت رئیس دفتر امام جمعه راوند درسانحه تصادف سامرا به کاظمین را تسلیت گفت.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

«الَّذِینَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلآئِکَةُ طَیِّبِینَ یَقُولُونَ سَلامٌ عَلَیْکُمُ ادْخُلُواْ الْجَنَّةَ بِمَا کُنتُمْ تَعْمَلُونَ»

عَنِ النَّبِی(صلی الله علیه و آله و سلم) :

مَنْ مَاتَ عَلَی حُبِّ آلِ مُحَمَّدٍ مَاتَ شَهِیداً.

عروج ملکوتی سرباز با وفای حضرت حجت (ارواحناه فداء)، حجت الاسلام والمسلمین آقای حمزه عباسی روحانی فاضل، خوش فکر، متخلق، مخلص، باصفا، پرکار و دغدغه‌مند و تابع محض امامین انقلاب، که سال‌ها در کاشان و منطقه راوند خدمات بی‌شماری ارائه کرد در آستانه اربعین حسینی در مسیر زیارت حضرت سیدالشهدا(ع)، ما را در غمی باورنکردنی فرو برد و کاشان هم از وجود چنین چهره ارزشمند جهادی و تبلیغی و مدیریتی محروم شد.

خدمات جهادی ارزنده آن عزیز سفر کرده در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در تعظیم شعائر دینی، تبلیغ مکتب اهل بیت و تشویق و هدایت جوانان و خدمت صادقانه به محرومین و مستضعفین، حضور جهادی در مبارزه با کرونا همیشه در یادها ماندگار است.

گرچه با رفتنش دلسوزان جبهه انقلاب اسلامی را داغدار کرد اما به فضل الهی هم رزمان او نخواهند گذاشت پرچمی که او بلند نمود، هرگز بر زمین بماند.

هجرت دردناک این روحانی جهادی و همراهانش را به‌محضر امام عصر(ارواحنافداه) و نائب برحقش مقام عظمای ولایت، مبلغین و هیئت‌های مذهبی کاشان و خصوصا منطقه راوند و بالاخص امام جمعه محترم راوند حضرت حجت الاسلام والمسلمین اصل حسینی و خانواده محترم این عزیز تسلیت و از خداوند متعال برای آنها که اکنون سر سفره ارباب غریبشان میهمانند، غفران و رحمت الهی را مسئلت داریم

«وَ سَلَامٌ عَلَیْهِ یَوْمَ وُلِدَ وَیَوْمَ یَمُوتُ وَیَوْمَ یُبْعَثُ حَیًّا... »

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha