یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کودکان در پیاده روی اربعین

حوزه/ مسئول حراست و مدیریت بحران موکب آستان مقدس بانوی کرامت از ارتباط مطلوب این موکب با مسئولان و نظامیان عراقی یاد کرد و گفت: با تلاش خدام حراست ۶ نفر از کودکان عراقی که در مسیر پیاده‌روی گم شده بودند به خانواده‌هایشان رسیدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علیرضا قاضی زاهدی مدیر بخش حراست و مدیریت بحران موکب آستان مقدس قم به تبیین اهمیت حفظ نظم و آرامش در موکب پرداخت و گفت: در موکب افراد زیادی مشغول به کار هستند و ممکن است به خاطر حجم بالای کارها و فشار کاری زیاد برخی موارد مهم و حساس را در نظر نگیرند و ممکن است اتفاقاتی بیفتد که نیاز به مدیریت بحران دارد.

وی افزود: در کنار همه این خدماتی که در موکب ارائه می شود نیاز است افرادی باشند که در صورت لزوم حواشی کار را ببینند، بسنجند و کمک کنند، در حوزه آسیب های فیزیکی یا مشکلاتی که احیانا برای زیرساخت های موکب پیش می آید پرسنل این بخش وارد عمل می شوند.

قاضی زاهدی خاطرنشان کرد: هماهنگی برای ورود افراد سرشناس و معروف به موکب از دیگر وظایف این بخش است تا ورود، حضور و خروج آنان بدون مشکل باشد.

مدیر بخش حراست و ‌مدیریت بحران موکب آستان مقدس بانوی کرامت، کمک و پیگیری یافتن افراد یا اشیاء گمشده را از دیگر فعالیت های این بخش عنوان کرد و گفت: همین امسال با پیگیری هایی که داشتیم ۶ کودک عراقی که گم شده بودند را به خانواده هایشان رساندیم، همه تلاش ها بر این است که موکب آستان مقدس و خدماتی که ارائه می شود بدون کوچکترین حاشیه ممکن باشد.

وی خاطرنشان ساخت: ارتباط های خوبی با نیروهای انتظامی کشور عراق داریم و در سایه این همکاری و تعامل خوب با آنان، مشکلاتی که برای زوار عزیز در عرصه های مختلف که احیانا پیش می آید را مدیریت می کنیم.

قاضی زاهدی ابراز داشت: شبکه بیسیم و زیرساخت های ارتباطی خوبی داریم که کارها را تسهیل می کند تا در این موکب وسیع، سریعتر مشکلات رفع شود.

وی در پایان سخنان خود در توصیه هایی به زوار عزیز اباعبدالله الحسین علیه السلام خاطر نشان ساخت: زائرین عزیز دقت کنند که به خاطر خستگی زیاد ممکن است اشیاء آنان مثل وجوه نقد یا گذرنامه آنان گم شود که لازم است دقت بیشتری کنند که خدای ناکرده مشکلی برای آنان پیش نیاید، برخی افراد به خاطر این مشکلات حتی از زیارت باز می مانند، همچنین زائرین گرامی سعی کنند که یک عکس از گذرنامه خود با گوشی گرفته و داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha