دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1106657
۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
السيد محمد حسن أبوترابي فرد

حوزه/ نمازجمعه این هفته تهران، ۱۷ شهریورماه به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، نمازجمعه این هفته تهران ۱۷ شهریورماه در مصلای امام خمینی (ره) به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد برگزار خواهد شد.

طبق روال، ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های مصلی به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه‌ها از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

همچنین محمدحسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از خطبه‌ها سخنرانی می کند.

در بخش معرفی کتاب منتخب هفته به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام، کتاب «صلح امام حسن علیه‌السلام پر شکوه‌ترین نرمش قهرمانانه‌ی تاریخ» معرفی می‌شود. صُلحُ‌الحَسَن علیه‌السلام اثر شیخ راضی آل یاسین پژوهشگر و عالمی دینی شیعی است. این کتاب از معدود آثار تحلیلی و تفصیلی است که درباره زندگانی امام حسن مجتبی علیه السلام، موقعیت سیاسی و شرایط صلح امام با معاویه سخن گفته است.

این اثر به همت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) به فارسی ترجمه و انتشارات انقلاب اسلامی آن را منتشر کرده است.

کتاب «صلح امام حسن علیه السلام» با گفتاری نسبتاً مفصل از علامه عبدالحسن شرف‌الدین در نیمه دوم قرن گذشته هجری قمری و پیشگفتار کوتاه نویسنده درباره تحقیق و کتابش آغاز می‌شود و پس از پرداختی کوتاه به زندگی‌نامه و سیره و سیمای حضرت امام حسن علیه‌السلام به سراغ محور اصلی بحث یعنی زندگی سیاسی پرفراز و نشیب آن حضرت می‌رود.

نمازگزاران می‌توانند کتاب «صلح امام حسن علیه‌السلام پر شکوه‌ترین نرمش قهرمانانه‌ی تاریخ» را با ۳۰ درصد تخفیف از غرفه فروش کتاب آدینه واقع در محوطه شرقی شبستان مصلی تهیه کنند.

برنامه میزهای خدمت در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۴۰۲:
• مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران
• مدیرکل پست استان تهران
• مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران
• مدیر مخابرات منطقه تهران

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha