یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1106677
۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
دیدار مدیر حوزه علمیه خوزستان با حجت الاسلام و المسلمین قرائتی

حوزه/ مدیرحوزه علمیه خوزستان با حجت الاسلام و المسلمین قرائتی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیرحوزه علمیه خوزستان دیروز با حجت الاسلام و المسلمین قرائتی مفسر قرآن کریم و رئیس ستاد اقامه نماز کشور در منزل وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین قرائتی اظهار داشت: بنده به حوزه علمیه وارد شدم تا با قرآن و علوم قرآنی آشنا شوم ولی بعد از مدتی متوجه شدم که قرآن در حوزه ی علمیه مهجور است، ازاین رو تصمیم گرفتم بحث تفسیر قرآن را به طور جدی دنبال کرده و کلاس های تفسیر قرآن برگزار کنم.

وی افزود: دین اسلام به ما دستور اقامه ی قرآن داده است؛ بنده از روحانیون و افراد متدین می پرسم آیا بینی و بین الله شما قرآن را به پا داشته اید؟ چقدر در اقامه قرآن نقش داشته اید؟ در قیامت باید پاسخگوی این مطلب باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی خطاب به مدیر حوزه علمیه خوزستان خاطرنشان کرد: همه مدیران حوزه و شمایی که مدیر حوزه علمیه استان خوزستان هستید باید در راستای ترویج علوم قرآن، تدبر و تفسیر قرآن هرچه میتوانید تلاش کرده و در برگزاری کلاسها و کرسیهای تفسیری با رویکرد انتقال به همه ی اقشار جامعه و عموم مردم اهتمام و تلاش نمایید.

مدیر حوزه علمیه خوزستان هم در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های قرآنی حوزه خوزستان و تقدیر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین قرائتی بیان داشت: شما نهضت های زیادی مانند نهضت سوادآموزی، اقامه ی نماز، تفسیر قرآن، زکات، امر به معروف و نهی از منکر و... را به پا کردید تقاضا دارم نهضتی برای دعوت مردم به امور خیر و وقف در نیازمندیهای جامعه اسلامی و به ویژه امور قرآنی و ترویج تفسیر و مفاهیم آن ایجاد کنید و همگان را به خیرات و باقیات الصالحات دعوت نمائید.

دیدار مدیر حوزه علمیه خوزستان با استاد قرائتی

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha