پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
امام جمعه بندر ریگ

حوزه/ امام جمعه بندر ریگ با اشاره به قیام ۱۷شهریور گفت: این قیام تنور انقلاب اسلامی را گرم و ابهت پوشالی رژیم ستم شاهی را درهم شکست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش امام جمعه بندر ریگ در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به مسأله تقوا گفت: ثمره درخت تقوا هدایت الهی است؛ تبعیت از راه و سیره پیامبر و اهل بیت(ع) تضمین کننده سعادت و فلاح و رستگاری است.

وی با بیان اینکه تبعیت از سیره پیامبر(ص) راه به کمال رسیدن جامعه اسلامی است، افزود: دوری از راه پیامبر و اهل بیت (ع) موجب فرو رفتن در جهل و ظلمت است.

حجت الاسلام هاشمی منش با اشاره به پیاده روی بزرگ اربعین اظهار کرد: پیاده روی اربعین حسینی موجب تقویت بنیه دفاعی اسلام و شیعه و محور مقاومت است.

وی افزود: اربعین امسال یک رویداد دشمن شکن و حماسه بزرگ بود و مردم عراق و موکب داران ایرانی و عراقی در پذیرایی از زائران حسینی سنگ تمام گذاشتند.

حجت الاسلام هاشمی منش گفت: طراحی و برنامه ریزی دولت و دستگاه های تابعه و فراجا و دستگاه های امنیتی و مسئولان استان های مرزی در خلق حماسه اربعین قابل تقدیر است.

امام جمعه بندر ریگ با اشاره به قیام ۱۷شهریور گفت: این قیام تنور انقلاب اسلامی را گرم و ابهت پوشالی رژیم ستم شاهی را درهم شکست.

وی با بیان اینکه قیام ۱۷شهریور نتیجه پیروی از فرامین امام راحل برای تحقق انقلاب اسلامی بود، افزود: آیت الله طالقانی و شهدای محراب زبان گویای دین و انقلاب بودند.

حجت الاسلام هاشمی منش در ادامه با بیان اینکه نماز جمعه نمایش قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است و باید هرچه باشکوهتر برگزار شود اظهار کرد: نقش نماز جمعه در حفظ مردم در صحنه های حساس انقلاب و تبیین دستاوردهای انقلاب کلیدی است.

وی افزود: حضور مسئولان در نماز جمعه و اجتماعات مردمی فرصتی مناسب برای شنیدن درد دل مردم و رفع مشکلات است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha