دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ پیاده روی اربعین مسیر نجف تا کربلا از دریچه دوربین

حوزه/ تهیه‌کننده و گزارشگر صداوسیمای قم گفت: پیاده‌روی اربعین نشان‌دهنده اوج اخلاص، ارادت و باور قلبی به قیام عاشورا است.

محمود آرزومندی در گفتگو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به راهپیمایی عظیم روز اربعین در کربلای معلی اظهار داشت: این حرکت خودجوش معنوی و زیارتی آن هم در بازه‌ای زمانی بیش از ۲۰ روز در تاریخ بی‌سابقه است.
وی با بیان این که ضرورت دارد به ابعاد رسانه‌ای این حرکت بیش‌ازپیش توجه شود، تصریح کرد: این که بالای چندین میلیون انسان از جای‌جای نقاط جهان خود را به یک مکان مقدس می‌رسانند و حتی برای رسیدن به آن چندین روز با پای پیاده حرکت می‌کنند نشان‌دهنده اوج اخلاص، ارادت و باور قلبی به قیام عاشورا است.

آرزومندی به شخصیت امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: این امام همام در مسیر آزادگی و مبارزه با استکبار زمان که بویی از دین و اعتقادات نبرده بود ایستاد و امروز میلیون‌ها عاشق به ندای ایشان در آن روز لبیک می‌گویند.

وی تأکید کرد: نیاز است که در زمینه‌ای رسانه‌ای خصوصاً در مسیر پیاده‌روی کارهای فاخر و ارزشمندی تولید شود تا همانند خود پیاده‌روی اربعین در دل‌ها به یادگار بماند.

تهیه‌کننده و گزارشگر صداوسیمای استان قم تصریح کرد: علاوه بر خود این حرکت عظیم و مردمی اتفاقاتی که در مسیر این پیاده‌روی رخ می‌دهد خود بهترین سناریو برای تولیدات فاخر است.

وی افزود: گسترانیده شدن موکب‌ها و سفره‌های اطعام رایگان در کنار خانه‌هایی که از سوی عاشقان اهل‌بیت (ع) در اختیار زائرین قرار می‌گیرد خود از جلوه‌هایی باشکوهی است که تنها در این مسیر و حرکت نورانی می‌توان آن را دید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha