پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه جلسات شورای فرهنگ عمومی بهترین بستر برای نقد یکدیگر است، گفت: با توجه به اینکه مدیران استانی در این جلسه حاضر هستند، بنابراین ظرفیت خوبی است تا نسبت به اقدامات و فعالیت‌های موجود برای خدمت رسانی بهتر به مردم مدیران و اعضا جلسه به نقد یکدیگر بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان همدان، با تقدیر از خدمات و تلاش‌های انجام شده در ایام اربعین حسینی در موکب‌های داخل استان همدان و کشور عراق، اظهار داشت: علیرغم تمام تلاش‌ها و خدماتی که انجام می‌شود اما متأسفانه آن طور که باید این اقدامات رسانه‌ای نشده است.

وی با بیان اینکه لازم است تا خدمت رسانی‌ها در ایام اربعین به عنوان یک حرکت جهادی و مردمی در سطح ملی معرفی شود و انعکاس پیدا کند، گفت: در سطح استان گزارش‌ها و اقدامات خوبی انجام شده اما باید صدا و سیما بتواند این خدمات جهادی را در سطح ملی معرفی کند.

امام جمعه همدان با تأکید بر لزوم تقدیر از عوامل و فعالان مردمی در عرصه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، گفت: لازم است تا در برنامه‌ای با دعوت از همه فعالان و موکب داران و اعضا ستاد مردمی اربعین، از تلاش‌ها و خدمات شبانه روزی و جهادی صورت گرفته در این ایام تقدیر کنیم.

وی در ادامه با تقدیر از عوامل برگزاری برنامه فصل شیدایی در همدان، خاطرنشان کرد: این برنامه در سطح جامعه تأثیرگذاری خوبی داشت و اهمیت توجه به هنر در عرصه تبلیغ و جهاد تبیین را به خوبی نشان داد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، افزود: با فراهم کردن زیر ساخت‌های مناسب، می‌توانیم فضایی را در داخل همدان به نمایش فیلم و یا تئاترها و مراسم‌های آیینی اختصاص دهیم و نه فقط فصل شیدایی که برای برنامه‌های هنری دیگر نیز می‌توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم و به طور مثال مکان فعلی اجرای فصل شیدایی و یا تپه مصلی این امکان را دارد که در آن چنین برنامه‌هایی را اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه علیرغم تصویب آیین نامه جدید شورای فرهنگ، هنوز ابلاغ نشده است، گفت: در گذشته کمیته‌های گوناگونی برای اولویت‌های استان طراحی شده که اگر بخواهیم کمیته‌های دیگری به آن اضافه کنیم در قدم اول باید وضعیت کمیته‌های قبلی مورد بررسی قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی، با اشاره به اینکه قبل از جلسات باید دستور هر جلسه مشخص و به اعضا ابلاغ شود، اظهار کرد: در رابطه با کمیته‌ها باید بتوانیم نوع فعالیت‌ها را مورد بررسی قرار دهیم و میزان انجام و پیشرفت کار به درستی مورد مطالعه قرار گیرد.

وی، با تأکید بر اینکه این جلسات بهترین بستر برای نقد یکدیگر است، یادآور شد: با توجه به اینکه مدیران استانی در این جلسه حاضر هستند، بنابراین ظرفیت خوبی است تا نسبت به اقدامات و فعالیت‌های موجود برای خدمت رسانی بهتر به مردم مدیران و اعضا جلسه به نقد یکدیگر بپردازند.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha