چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین حامدی

حوزه/ خطیب جمعه پردیسان گفت: آزار مسلمانان در فرانسه به علت حجاب، جلوه‌ای از استانداردهای دوگانه غربی‌هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین حامدی، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ۱۷ شهریور پردیسان با اشاره به سانسور حماسه اربعین حسینی در رسانه‌های جهان عنوان کرد: یک نشریه غربی به سانسور این بزرگترین و خارق‌العاده‌ترین اجتماع بشری اعتراف کرده است.

امام جمعه پردیسان با محکومیت اقدام دولت فرانسه در ممنوعیت پوشش اسلامی در مدارس گفت: مقامات این کشور مدعی آزادی و حق انتخاب برای همه هستند اما به بهانه‌های مختلف مسلمانان را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: ببینید در بحث حجاب چه ماجرایی را در کشور ما رقم زدند. قرآن‌سوزی را نماد آزادی و حجاب را نماد محدودیت می‌دانند. مگر اینها به کسی اجازه اظهار نظر در مسائلی مثل هولوکاست یا جنگ اوکراین را می‌دهند؟

خطیب جمعه پردیسان با تشریح برخی ابعاد جنایت حکومت پهلوی در قیام ۱۷ شهریور اظهار کرد: روزنامه لوموند می‌گوید رژیم پهلوی از سربازان اسرائیلی در کشتار ۱۷ شهریور ۵۷ استفاده کرده است.

وی بیان کرد: این روزنامه اعلام می‌کند که رژیم شاه برای وصل کردن انقلاب اسلامی به بیگانگان دروغ‌پردازی می‌کرد و اذعان دارد که مردم در انقلاب حضور پررنگ داشتند. برخی علما از ترس کشتار با حضور مردم مخالف بودند اما امام تأکید داشتند که مردم باید حضور داشته باشند.

۶۲/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha