شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه موقت آبدان

حوزه/ امام جمعه موقت آبدان گفت: راز تمجید از دولت با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در نگاه آرمانی، حرکت در مسیر اصول و تلاش جهادی برای تحقق برنامه‌ها و رفع مشکلات مردم می‌باشد.

حجت الاسلام اسماعیل بحرانی امام جمعه موقت آبدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر در تحلیل تمجید رهبر معظم انقلاب از عملکرد دولت سیزدهم، اظهار داشت: مقام معظم رهبری ضمن حمایت از دولت که مشی همیشگی ایشان است و از همه دولت‌ها حمایت کرده‌اند، اما دولت سیزدهم را مفتخر به نشان تمجید کردند.

وی افزود: راز تمجید با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در نگاه آرمانی، حرکت در مسیر اصول و تلاش جهادی برای تحقق برنامه‌ها و رفع مشکلات مردم می‌باشد.

حجت الاسلام بحرانی، خاطرنشان کرد: از جمله ویژگی‌های دولت می‌توان به آرمان خواهی، ارزش مداری، روحیه انقلابی و جهادی و تلاش موفقیت آمیز در عرصه‌های مختلف اشاره کرد.

امام جمعه موقت آبدان، به دو انتقاد رهبر نسبت به دولت سیزدهم نیز اشاره کرد و گفت: توجه ویژه به معیشت مردم و برنامه ریزی خاص در این عرصه، ضعف اطلاع‌رسانی هنرمندانه فعالیت‌های که تاکنون انجام شده از موضوعاتی بود که رهبر معظم انقلاب در این دیدار به آن تأکید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha