یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ کرمی با بیان اینکه اکنون بیش از ۲ هزار شبکه تلویزیونی و ماهواره‌ای در دنیا دست آمریکایی‌ها و صهیونیستی‌ها است که مدیریت می‌کنند، تصریح کرد: قریب به ۳۰۰ شبکه فارسی زبان شب و روز علیه ارزش‌های اسلامی و انقلابی کار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی، امروز در مراسم رزمایش مثل مصطفی که در سالن ولایت سپاه استان زنجان برگزار شد با بیان اینکه زیبایی‌های فرهنگی و معنوی، شور و شوق و جلوه‌هایی عاشورا در ۸ جنگ دفاع مقدس قابل مشاهده است، گفت: روحیه‌ای که رزمندگان داشتند و عشق به ولایت، جهاد و شهادت رمز پیروزی ما و اساس مجاهدت، پایداری رزمندگان بود.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغات و جنگ روانی، افزود: در روز عاشورا ظلم دشمن و همه عوامل تبلیغات دشمن و جنگ روانی آنان کاری کرده بود که برخی از افرادی که در لشکر اسلام بودند در مقابل امام خود ایستادند و در مقابل اسلام می‌جنگیدند و اهل بیتی که پیامبر اسلام سفارش کرده بودند اسیر کردند و شهر به شهر بردند.

کرمی با بیان اینکه اکنون بیش از ۲ هزار شبکه تلویزیونی و ماهواره‌ای در دنیا دست آمریکایی‌ها و صهیونیستی‌ها است که مدیریت می‌کنند، تصریح کرد: قریب به ۳۰۰ شبکه فارسی زبان شب و روز علیه ارزش‌های اسلامی و انقلابی کار می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی پای ارزش‌های والای انقلاب، نظام و در مقابل فتنه و تحریم های دشمنان ایستاده‌اند.

وی ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، گفت: امروز به برکت مجاهدت مردم نجیب و عاشورایی این کشور توانستیم اولین پیروزی در انقلاب بیرون انداختن آمریکا از کشور بود و ملت با بصیرت در مقابل فتنه‌های دشمنان و تحریم‌های شکننده آنان ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ایران بیش از ۴۴ سال است که دشمن را در همه صحنه‌ها وادار به شکست کرده است، اظهار کرد: هفتاد سال هیچ کس نمی‌توانست به آمریکایی‌ها حتی یک تیر شلیک کند، در حالی که جوانان ایرانی توانستند نیروهای آمریکایی و انگلیسی را با افتضاحی که به بار آورده بودند، در خلیج فارس دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه امروز گذشت آن زمانی که آمریکایی‌ها خود را مالک قدرت در کره زمین می‌دانستند، اکنون شاهد انتقال قدرت از غرب به شرق هستیم، خاطرنشان کرد: امروز قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی با توانایی‌های موشکی و نظامی و نیروی شکست ناپذیر مردم و بسیج در مقابل دشمنان می‌ایستد و مردم قلعه‌های شکست ناپذیر اسلام، انقلاب و این نظام هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha