یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ورزش طلاب

حوزه / مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین از برگزاری دومین جشنواره ورزشی طلاب در ۱۰ رشته خبر داد.

حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: رهبر جمهوری اسلامی بارها تأکید داشتند که باید در کنار تحصیل و تهذیب به ورزش هم پرداخته شود، از این رو این برنامه تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف برگزاری این مسابقات ایجاد انگیزه بیشتر در طلاب برای پرداختن به امر ورزش می باشد.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: در بین طلاب که روز خود را پشت میز و مطالعه کتاب و در کلاس می‌گذرانند ورزش بسیار اهمیت دارد و باید این امر مهم در بین طلاب و در حوزه‌ها ی علمیه رواج یابد.

وی ادامه داد: اگر ورزشکاری ورزش را فقط برای ورزش می‌خواهد در راه اشتباه قدم برداشته البته برخی ورزشکاران دغدغه این را دارند که پرچم کشور اسلامی خود را در مجامع ورزشی و بین‌المللی بالا ببرند که این هدفی ارزشمند و والاست.

حجت الاسلام صفی خانی به برگزاری دومین جشنواره ورزشی طلاب حوزه علمیه قزوین در ۱۰ رشته ورزشی در پاییز سال جاری اشاره و بیان کرد: جشنواره ورزشی طلاب در ۱۰ رشته ورزشی از دهم مهر الی ۱۵ آبان مزین به نام شهید آرمان علی وردی برگزار می شود.

وی ادامه داد: این رقابت ها در رشته هایی همچون فوتسال، شنا، دارت، تکواندو، پینگ پنگ، دومیدانی، تیراندازی، فوتبال دستی و آمادگی جسمانی می باشد که برندگان به المپیاد ورزشی طلاب کشور معرفی خواهند شد.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: مهلت ثبت نام تا پایان شهریور بوده و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به معاونین اجرایی مدارس علمیه محل تحصیل خود مراجعه نمایند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha