شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کارگر امام جمعه خارگ

حوزه/ امام جمعه خارگ گفت: امروز در برابر اسلام ناب، اسلام آمریکایی با رویکرد تحجر و سکولاریسم نمایان شده است و غرب در جنگ شناختی، اسلام سکولار را معرفی می کند و در برابر آن مبانی اسلامی را جهت تقدس در کنج طاقچه ها و گوشه مسجد قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود کارگر پیش از ظهر امروز در مراسمی به مناسبت دهه آخر صفر در جزیره خارگ ضمن تحلیل شاخص‌های اسلام ناب و اموی، تصریح کرد: در اسلام اموی مشروب خوری، میمون بازی، عیاشی و بی بندوباری، سگ بازی، رقاصی و ... تبلیغ می شود اما در اسلام ناب حکم الله از دل قرآن و سیره ناب نبوی و ائمه اطهار علیهم السلام مورد توجه قرار دارد.

وی افزود: امروز در برابر اسلام ناب، اسلام آمریکایی با رویکرد تحجر و سکولاریسم نمایان شده است و غرب در جنگ شناختی، اسلام سکولار را معرفی می کند و در برابر آن مبانی اسلامی را جهت تقدس در کنج طاقچه ها و گوشه مسجد قرار می دهد.

امام جمعه جزیره خارگ گفت: مراقبت از اسلام ناب یعنی علاوه بر حضور در مناسک عبادی، در رویدادهای اجتماعی و سیاسی مانند راهپیمایی اربعین و راهپیمایی ملی و مذهبی حضور میدانی داشته باشیم.

حجت الاسلام کارگر با بیان اینکه از برکات واقعه عاشورا، تمایز بخشی میان اسلام ناب و اسلام اموی بود، بیان کرد: نور هدایت نهضت حسینی تنها در روز عاشورا برای حضرت حر(علیه السلام) نبود بلکه به پهنای تاریخ میلیون ها انسان را راهبری کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha