دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
زائرین پیاده  حرم رضوی

حوزه/ مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برنامه‌های آموزشی و قرآنی ویژه کودکان را در موکب‌ها و ایستگاه‌های اسکان بین راهی زائرین پیاده بین راهی و داخل شهر اجرا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام سید مسعود میریان، مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: در دهه پایانی ماه صفر جمعی از مربیان مهدالرضا(ع) به موکب‌ها و ایستگاه‌های اسکان بین راهی زائران پیاده منتهی به مشهد مقدس و موکب‌های داخل شهر اعزام می‌شوند و به اجرای برنامه‌های آموزشی قرآن با محوریت آموزش آداب زیارت، نیایش، حفظ سوره با اشاره و مفهوم کودکانه، آموزش آیات و احادیث کاربردی، آموزش نماز و وضو می‌پردازند.

وی ادامه داد: در این موکب‌ها کودکان در قالب بازی، قصه گویی، شعر، نمایش، کاردستی، نقاشی خلاق و نقاشی دیواری با آموزه‌های دینی و سیره ائمه معصومین(ع) آشنا می‌شوند.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی یادآور شد: همچنین در ایام دهه پایانی ماه صفر نیز با حضور فعالان قرآنی و قاریان آستان قدس رضوی در موکب های بین راهی زائرین پیاده منتهی به مشهد مقدس محافل قرآنی با اجرای برنامه تلاوت اذان، برگزاری محفل قرآن خوانی و جمع خوانی برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha