شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: ایران مقتدر و قوی برای دشمنان ناگوار بوده و هست، بنابراین دست به هر کاری می‌زنند که امنیت و اقتدار کشور از هم بپاشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمد امین راستی امروز در جمع طلاب اهل سنت شهر سنندج اظهار داشت: رسول خدا (ص) به عنوان نماد و الگوی بی نظیر انسانیت در جهان شناخته می‌شود لذا پیروی و الگوبرداری از سیره ایشان راه نجات ما از مشکلات و مصائب دنیوی و اخروی خواهد بود.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: رسول خدا و دستورات ایشان می‌تواند در تمام حوزه‌ها راهگشای ما باشد، بنابراین هر کسی که در مسیر ایشان و اهل بیت علیهم السلام و نیز بزرگان دین قدم بردارد هرگز دچار خسران نخواهد شد.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تحریف چهره اسلام به ویژه پیامبر (ص) هستند، عنوان کرد: دشمن با استفاده از قدرت رسانه‌ای و جنگ نرم و مهم‌تر از این دو استفاده از عناصر ساده و خودفروخته به دنبال تغییر و تحریف واقعیت‌های دین اسلام است لذا مسلمین باید در برابر این توطئه‌ها هوشیار باشند.

وی ادامه داد: ایران مقتدر و قوی برای دشمنان ناگوار بوده و هست بنابراین دست به هر کاری می‌زنند که امنیت و اقتدار کشور از هم بپاشد، لذا شایسته است که همه ملت ایران در مقابل این نیرنگ پلید دشمنان اسلام و انقلاب با بصیرت خاصی عمل کنند.

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: دشمن در سال‌های اخیر به خوبی فهمیده است که در حال از دست دادن منطقه است و عامل اصلی آن را ایران مقتدر و ملت هوشیارش می‌داند، لذا به عینه می‌بینیم که تلاش مذبوحانه ای از سوی آنان برای ایجاد اختلافات فرهنگی و مذهبی در داخل کشور صورت می‌گیرد ولی خوشبختانه این توطئه‌ها تا امروز خنثی شده‌ است.

ماموستا راستی در پایان تصریح کرد: با این وجود نباید هرگز دشمن خود را ضعیف تصور کنیم زیرا از هر فرصتی برای ضربه زدن به اقتدار و وحدت ملت ایران بهره برداری می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha