دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
.

حوزه/ امام جمعه چهارباغ گفت: دستگیری و انتقال لیدرهای اغتشاشات خارج از کشور بیانگر بخشی از توان وزارت اطلاعات و به معنای عدم امنیت اقدام‌کنندگان علیه امنیت کشور در هر نقطه از جهان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت‌الاسلام قادر محمدی امام‌جمعه شهرستان چهارباغ در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به شخصیت برجسته امام رضا(ع)، اظهار داشت: از ابعاد مهم مأموریت آسمانی امام رضا(ع)، حراست از فرهنگ ناب عاشورا است.

وی به ماهیت و جایگاه امروزی انقلاب اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران، طراحی آمریکا و صهیونیسم برای آینده جهان را برهم زد و معادلات آنها را درهم ریخت.

وی افزود: یکی از برنامه‌های خطرناک آمریکا و رژیم صهیونیستی بهره‌برداری از وضعیت اردوگاه الهول به‌منظور پرورش نسل جدید تروریست‌های داعش در جهت پیشبرد پروژه بی‌ثبات‌سازی و بحران‌سازی در منطقه است.

حجت‌الاسلام محمدی، به اقدامات اخیر وزارت اطلاعات اشاره کرد و یادآور شد: دستگیری و انتقال لیدرهای اغتشاشات خارج از کشور بیانگر بخشی از توان وزارت اطلاعات و به معنای عدم امنیت اقدام‌کنندگان علیه امنیت کشور در هر نقطه از جهان است.

امام‌جمعه چهارباغ به تشریح سیاست وزارت خارجه پرداخت و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به‌مثابه یک ستون مستحکم در قفقاز جنوبی عمل کرده و با تصمیم قاطع جلوگیری از تصرف سیونیک، مانع از اجرای طرح‌های انگلیسی - صهیونیستی شده است.

وی از اقدامات اخیر نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت تشکر کرد و گفت: آحاد مردم از برخورد قاطع نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی حمایت می‌کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha