شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج با تأکید بر اینکه دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و از بین رفتن امنیت در کشور است، گفت: دشمنان دست به هر دسیسه‌ای می‌زنند که همانند سال گذشته ناامنی‌هایی در کشور ایجاد کنند که هدف اصلی آنها نظام مقدس جمهوری اسلامی و از بین بردن اقتدار این کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج اظهار داشت: مسجد در جهان اسلام به عنوان مکان مقدسی شناخته می‌شود.

امام جمعه شهرستان سنندج افزود: امیدواریم با تلاش دولتمردان و همراهی ملت شاهد برطرف شدن مشکلات در کشور باشیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تسلیت سالگرد رحلت پیامبر اسلام و نیز شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع)، عنوان کرد: پیامبر اکرم(ص) در جهان به عنوان نماد و اسوه اخلاق و رفتار نیکو شناخته می‌شوند، این حضرت عمر گران بهای خویش را صرف و وقف هدایت بشریت نمودند.

وی در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه امام رضا(ع) در اسلام، اظهار کرد: امروز به برکت وجود حرم مقدس امام هشتم در کشورمان، شاهد یک معنویت و دلدادگی به این امام همام هستیم.

امام جمعه سنندج با اشاره به در پیش بودن بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی در کشور، بیان کرد: باید هم خانواده‌ها و هم دولت برای تقویت دانش و علم در کشور تلاش‌های بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.

وی با اشاره به دسیسه‌های معاندان و بدخواهان این نظام، خاطرنشان کرد: دشمنان و عوامل ضدانقلاب در سال‌های اخیر به‌شدت در تلاش بودند که یک ناامنی در کشور ایجاد کنند و برای رسیدن به این مقصود دست به هر کاری می‌زنند، اما با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولتمردان شاهد برقراری رابطه میان ایران و دیگر کشورهای اسلامی هستیم که این خود می‌تواند زمینه‌ای برای ایجاد وحدت در بین مسلمین باشد.

ماموستا رستمی، با محکوم کردن توهین غربی‌ها به قرآن کریم، گفت: غربی‌ها و اروپایی‌ها به بهانه آزادی و حقوق بشر اهانت‌های فراوانی به قرآن و شعائر مسلمین انجام می‌دهند، بی‌شک این حرکات هرگز نمی‌تواند مسیر قرآن و اسلام را منحرف کند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و از بین رفتن امنیت در کشور است، عنوان کرد: دشمنان دست به هر دسیسه‌ای می‌زنند که همانند سال گذشته ناامنی‌هایی در کشور ایجاد کنند که هدف اصلی آنها نظام مقدس جمهوری اسلامی و از بین بردن اقتدار این کشور است.

امام جمعه سنندج یادآور شد: خوشبختانه کارهای بسیار خوبی در حوزه صنعت و اقتصاد در کردستان انجام شده که بارزترین آن پروژه راه آهن همدان_سنندج می‌باشد که این طرح در ایستگاه پایانی خود قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha