شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کتاب سال

حوزه/ مهلت ارسال آثار به چهارمین همایش ملی کتاب سال بانوان تمدید شد.

نجمه صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از تمدید مهلت ارسال آثار به چهارمین همایش ملی کتاب سال بانوان خبر داد و عنوان کرد: مهلت ارسال آثار به چهارمین همایش ملی کتاب سال بانوان که از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و با همکاری نهادهای علمی حوزوی و دانشگاهی برگزار می‌شود، تا ۱۵ آذر ۱۴۰۲ تمدید شد.

دبیر اجرایی همایش کتاب سال بانوان ادامه داد: در این همایش، آثار منتشر شده بانوان اعم از تألیف، ترجمه و تصحیح در عرصه علوم انسانی- اسلامی، مقالات علمی پژوهشی منتشر شده بانوان در عرصه علوم انسانی –اسلامی و رساله‌های (دفاع شده) سطح ۴ و دکتری بانوان در عرصه انسانی- اسلامی پذیرفته می‌شود.

وی افزود: موضوعات در نظر گرفته شده این همایش شامل تفسیر و علوم قرآن، علوم حدیث، منطق، فلسفه و کلام، اخلاق و عرفان، تاریخ، سیره و تراجم، فقه و حقوق، اصول فقه و روش‌شناسی سایر علوم، ادبیات و هنر، علوم تربیتی و روانشناسی، جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی، کلیات و مراجع، ادیان و مذاهب، اقتصاد اسلامی، مهدویت، مدیریت و آینده‌پژوهی هستند.

دبیر اجرایی همایش کتاب سال بانوان اظهار کرد: محور ویژه این همایش، آثار منتشر شده (بانوان و آقایان) با موضوع زن و خانواده اعلام شده که این آثار باید در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تالیف و یا منتشر شده باشند.

صالحی اضافه کرد: پژوهشگران جهت ارسال آثار خود می‌توانند از طریق سایت همایش به نشانی http://www.ketabebanovan.ir و یا مراجعه حضوری اقدام و فرم ثبت نام را تکمیل کنند. پس از تکمیل فرم ثبت نام باید یک نسخه از اثر به دبیرخانه همایش ارسال شود. ارائه نسخه زبان اصلی اثر یا فایل PDF، برای کتاب‌های ترجمه شده ضروری است.

وی گفت: مرکز مدیریت حوزه های علمیه، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، جامعه المصطفی العالمیه، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، دانشگاه قم، دانشگاه فرهنگیان، پژوهشکده زن و خانواده، جهاد دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تفرش، دانشگاه اصفهان، دانشگاه کردستان و دانشکده هدی در برگزاری این همایش همکاری دارند.

صالحی یادآور شد: پژوهشگران جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با دبیرخانه همایش با شماره تلفن های ۳۲۱۱۲۱۸۶_۰۲۵ یا ۳۲۱۱۲۱۸۹_۰۲۵ تماس بگیرند. همچنین پست الکترونیکی info@ketabebanovan.ir از راه‌های ارتباطی با دبیرخانه این همایش است.

۶۲/۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha