دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله علماء، در دیدار با خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول ساکن مجتمع مسکونی فدک شهر کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مردم باید رفاه را در سفره های خود احساس کنند، زیرا صاحبان اصلی انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول ساکن مجتمع مسکونی فدک شهر کرمانشاه، گفت: مسکن به عنوان یکی از ضرورت های اولیه زندگی محسوب می شود.

وی با انتقاد از وضعیت فعلی مسکن افزود: متاسفانه در این موقعیت وضعیت مسکن، نامطلوب است و خیلی از زوج های جوان برای همین ضرورت اولیه مانده اند.

آیت الله علما درباره اهمیت خدمت به مردم اظهار کرد: خدمت به مردم آن قدر مهم است که از همه مستحبات بالاتر است، زیرا خدمت به مردم و برآوردن نیازهای آنان امنیت، آرامش و نشاط را برای جامعه به ارمغان می آورد.

وی تصریح کرد: خدمات سازمان های بهزیستی و مسکن و شهرسازی و زحمات مسئولان این دو نهاد، قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم باید رفاه را در سفره های خود احساس کنند، زیرا صاحبان اصلی انقلاب هستند.

امام جمعه کرمانشاه اذعان کرد: ایران اسلامی امروز به برکت مدیریت امامین انقلاب، خون شهدا و پایمردی و مقاومت مردم کشوری سربلند و استوار و مقاوم ایستاده است.

آیت الله علما با تقدیر از مسئولانی که در صدد رفع مشکلات مردم هستند، افزود: همه دولتمردان دارند تلاش می کنند تا مشکلات کم شود و جامعه در رفاه باشد.

در این مراسم از مدعوین با تقدیم هدایا تقدیر شد.

مردم باید رفاه را در سفره های خود احساس کنند

مردم باید رفاه را در سفره های خود احساس کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha