یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امضای تفاهم‌نامه علمی، پژوهشی و آموزشی بین سپاه و دانشگاه قم

حوزه/ در نشست تفاهم‌نامه همکاری در راستای توسعه علمی، پژوهشی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های دانشگاه‌ قم، بین سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) و دانشگاه قم به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معاون دانش و پژوهش سپاه استان قم نیز در حاشیه امضای تفاهم‌نامه علمی، پژوهشی و آموزشی بین سپاه و دانشگاه قم گفت: اگر پل ارتباطی بین دانشگاه، سپاه، سایر نهادها و ادارات ایجاد شود پیشرفت و توسعه استان در زمان سریع‌تری به ثمر خواهد نشست.

سرهنگ علی‌اکبر شفیعی هدف از این همکاری را پاسخ به نیازهای دانشی و پژوهشی استان دانست و گفت: این تفاهم‌نامه در راستای تقویت و توسعه علمی، پژوهشی، فعالیت‌های فرهنگی، افزایش سطح دانش و مهارت و بهره‌برداری از ظرفیت‌ها، امکانات و توانمندی‌های دو مجموعه به منظور حل مسائل و مشکلات اولویت دار استان صورت گرفت.

معاون دانش و پژوهش سپاه استان قم با بیان اینکه دانشگاه قم توانایی علمی بالایی برای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد و باید از این پتانسیل خوب استفاده کرد، اظهار داشت: اعتقاد ما بر این است که اگر پل ارتباطی بین دانشگاه و سپاه و سایر نهادها و ادارات ایجاد شود پیشرفت و توسعه استان در زمان سریع‌تری به ثمر خواهد نشست.

وی ارتباط عمیق و وسیع بین دانشگاه و سپاه در این شرایط حساس و تحریم را ضروری دانست و بیان داشت: نگاه سردار موحد فرمانده سپاه قم و ارشد نظامی استان قم یک نگاه علمی، تحول‌خواه و تحول‌آفرین است و همکاری و تعامل خوبی با سایر نهادها و ادارات ایجاد کرده است.

معاون دانش و پژوهش سپاه استان قم افزود: دانشگاه قم یک دانشگاه مهم، شناخته‌شده و دارای سابقه طولانی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است و از اساتید برجسته و عالی‌رتبه باسابقه علمی بالایی برخوردار است و می‌تواند خدمات علمی، پژوهشی و فرهنگی و آموزشی خوبی به جامعه ارائه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha