شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
زرندیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین گودرزی صبح امروز با حضور در مدرسه علمیه کوثر زرندیه ضمن بازدید از این مدرسه علمیه با مسئولین آن دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی گودرزی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی صبح امروز با حضور در مدرسه علمیه کوثر زرندیه ضمن بازدید از این مدرسه علمیه با مسئولین آن دیدار و گفت‌وگو کرد.

خانم مریم خدادادی مدیر مدرسه علمیه کوثر در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده در این مدرسه، اظهار داشت: برگزاری کارگروه عفاف و حجاب، کارگروه جوانی جمعیت، تشکیل هیئت بانوان و دختران کوثر و فعالیت‌های تبلیغی طلاب با سازمان‌ها و ادارات شهرستان از جمله برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی این مدرسه می‌باشد.

حجت الاسلام و المسلمین گودرزی نیز در ادامه این نشست گفت: باید کیفیت آموزش و پژوهش را بالا برد و با برگزاری جلسات اخلاق توسط اساتید اخلاق روحیه تهذیبی و معنوی طلاب را ارتقا داد.

در ادامه این نشست هم سایر مسئولین مدرسه علمیه کوثر به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در رابطه با ارتقای کیفی و کمی فعالیت‌های این مدرسه علمیه پرداختند.

بازدید مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی از مدرسه علمیه کوثر زرندیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha