شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1108233
۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه علمیه استان فارس

حوزه/ امروز می خواهم نقد کنم، نقد مسئولان شهری شیراز، همان شهری که رهبری در سفر سال ۱۳۸۷ حرم سوم خواندش آن هم در جغرافیای ایران اسلامی.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی طی یادداشتی نوشت:

من آدم پر توقعی نیستم که از کارهای متعدد زیر بنایی که باید در این ۱۵ سال برای زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی شیراز انجام می شد و نشد بنالم که این، مطالبه بزرگان شهر است.

خواسته من خواسته بزرگی نیست که از توان ادارات شهر و شهرداری این کلان شهر برنیاید.

شاید هم توقع زیادی دارم که روز ۲۸ صفر که روز مصیبت بزرگ امت اسلام است وقتی دیدم شهر شیراز جلوه عزای حضرت ختمی مرتبت ندارد و حتی در حد پرچم های کوچک سیاه هم بر ستون های برق نصب نشده ناراحت می شوم .

شاید از مسئولان و مردم انتظار بیش از حد دارم که وقتی در روز شهادت امام رضا علیه السلام در شهری که برادران آن حضرت میهمان مردمانش هستند نماد قابل توجهی از عزای رضوی در شهر دیده نمی شود عصبی می شوم.

۱۵ سال از سفر رهبری به شیراز گذشته و هنوز ظرفیت های سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی فعال نشده و با این وضعیت بعید می دانم ۱۵ سال بعد هم اتفاقی بیفتد.

اما در چرایی اینکه مسئولین این شهر اینگونه شده اند و دچار روزمرگی ملال آور شده اند و اولویت های تمدنی شهرشان را نمی شناسند سخن مفصل است و مجال دیگری می طلبد.

همگی برویم و در این روز پر مصیبت از محضر احمد بن موسی سلام الله علیه در مقابل همه کوتاهیهایمان عذرخواهی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha