دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله علماء، در دیدار با دکتر سعیدی زاده، مدیر عامل بنیاد بین المللی کرامت

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: برای معرفی بهتر حضرات معصومین(ع) باید تولید محتوای غنی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله علماء، پیش از ظهر امروز، در دیدار با سعیدی زاده مدیر عامل بنیاد بین المللی کرامت، اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی برای معرفی حضرات معصومین(ع) دارای اهمیت خاص می‌باشد.

امام جمعه کرمانشاه، با بیان اینکه معرفی حضرات معصومین (ع) بسیار مبارک است، گفت: از طرفی باید توجه نمود که اهل سنت محترم استان کرمانشاه، ارادت ویژه‌ای به معصومین (ع) دارند و همین موضوع بر اهمیت تولید محتوای فرهنگی برای استان کرمانشاه می‌افزاید.

وی افزود: برای معرفی حضرت رضا(ع)، باید کار و فعالیت فراوان صورت پذیرد و اینکه حضرت(ع) عزل و نصب سیاسی در کار خود نداشتند، باید بسیار مورد توجه و نظر باشد.

آیت الله علماء یادآور شد: برنامه فرهنگی و علمی و تولید محتوا، در این خصوص در راستای معرفی عظمت حضرات معصومین (ع) را باید بسط و گسترش داد.

گفتنی است قبل از آیت الله علماء، دکتر سعیدی زاده مدیر عامل بنیاد بین المللی کرامت نیز با اشاره به برنامه‌های اجرا شده توسط این مجموعه، اظهار کرد: از برنامه‌های این بنیاد، رونمایی از کتاب گفتمان رضوی(ع) است که در حوزه فرهنگ و معارف رضوی(ع)، بسیار مورد توجه و نظر است.

برای معرفی حضرات معصومین (ع) تولید محتوا مناسب داشته باشیم

برای معرفی حضرات معصومین (ع) تولید محتوا مناسب داشته باشیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha