دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله علماء، در مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» که همزمان با سراسر کشور

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دفاع مقدس سلسله جنبان اقتدار، عزت و پیشرفت کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز پیش از ظهر در مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» که همزمان با سراسر کشور در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه و با حضور استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، گفت: جنگ تحمیلی در حقیقت دفاع از ارزش ها بود.

امام جمعه کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی گفت: حزب خدا همیشه غالب بوده و تمام برنامه های ما ، باید برای اسلام باشد، زیرا حکومت از اول از آن خداوند متعال بوده است.

وی افزود: شعار نه شرقی و نه غربی یعنی حکومت الله، لذا باید هه ما با همه توان و قدرت خدمتگزار اسلام باشیم و از خدمت کوتاهی نکنیم.

آیت الله علما با معنوی خواندن ماهیت انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب ما ماهیتی معنوی دارد بر خلاف استکبار جهانی، امروز آمریکا هر جنایتی را در قالب حقوق بشر مطرح می کند و امامین انقلاب، این ماهیت آمریکا را آشکار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس، ایران در مقابل اکثر دنیا ایستاد و از ماهیت انقلاب اسلامی خود دفاع کرد، لذا باید بدانیم دفاع از قرآن، اسلام، امامین انقلاب و ارزش ها باعث این سربلندی شد.

وی با اشاره به عزتمندی حال حاضرکشور، اذعان کرد: زمانی برای سیم خاردار محتاج بودیم و امروز کشور ها، دست نیاز به سوی تکنولوژی برجسته نظامی ما، دراز کرده اند در ضروریات اولیه کشوری محتاج ما هستند.

استاد حوزه علمیه یاد آور شد: امروز انقلاب در تمام موقعیت های ما پر رنگ دیده می شود و اجازه دخالت کشور های دیگر را در امور کشور به کلی از میان برده است و این اقتدار بر خلاف موقعیت کشور در زمان گذشته می باشد.

دفاع مقدس سلسله جنبان اقتدار کشور است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha