یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
دکتر فاطمه سادات رازقی

حوزه/ مدیر مشاوران ارم قرآن بنیان گفت: ارائه خدمات به مردم در نقاط محروم از اهداف شبکه ارم مشاور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر فاطمه سادات رازقی شامگاه سه‌شنبه در نشست هم‌افزایی و تقدیر از شبکه روان‌شناسان و مشاوران قرآن بنیان (ارم) که در سالن جلسات آیت‌الله حائری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار داشت: هدف ما این است که بتوانیم در درمان و مشاورها از رویکرد دینی بهره ببریم.

وی با اشاره به همکاری شبکه مشاوران ارم با مرکز مشاوره اسلامی حوزه‌های علمیه (سماح) ادامه داد: بحمدالله مرکز مشاوره اسلامی حوزه‌های علمیه (سماح) به لحاظ ویژگی‌هایی که دارد شبکه‌ای خوبی از درمانگران را دارد که قطعاً خدمات خوبی را از ایشان در آینده شاهد خواهیم بود.

رازقی به اهمیت ارائه خدمات به مردم در نقاط محروم اشاره کرد و گفت: دسترسی به درمانگران و مشاوران در نقاط محروم کشور یکی از اهدافی است که با راه‌اندازی پلتفرم ارم مشاور این مشکلات برطرف خواهد شد.

وی ابراز داشت: شبکه‌سازی خوبی از مشاوران را در مؤسسه ارم مشاور ایجاد کردیم تا بتوانیم در خدمت مردم باشیم.

رازقی تأکید کرد: مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم در دو سال گذشته مدیریت بخش مشاوره‌های قرآن بنیان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را داشت که با استقبال خوبی همراه بود.

وی ادامه داد: امسال با افزایش بخش‌های مشاوره دایره حضور مشاوران نیز افزایش یافت که موجب رضایت‌مندی بازدیدکنندگان شده بود.

رازقی با بیان این که مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم حضور خود را تنها به نمایشگاه قرآن نکرد، ابراز داشت: دسترسی امن، نامحدود و ۲۴ ساعته مردم به مشاوران قرآن بنیان یکی از اهداف مؤسسه خاتم بود که امروز در حال عملیاتی‌شدن است.

قائم‌مقام مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم تأکید کرد: راه‌اندازی پلتفرم ارم مشاور، موجب خواهد شد که مردم به‌صورت ۲۴ ساعته از خدمات مشاوره بهره ببرند.

وی تصریح کرد: بخش مشاوره اورژانسی یکی از بخش‌های مهم پلتفرم ارم مشاور است که دسترسی سریع، امن و بدون محدودیت زمانی را برای مراجعین را فراهم کرده است.

رازقی بیان داشت: سامانه ارم مشاور آماده ارائه خدمات به سازمان‌ها و نهادهای مختلف و خانواده‌های آن‌ها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha