سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حسن محمدی ارومیه

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه گفت: اگر جریان‌های مردمی و فرهنگی و نهادهای مسئول در کشور در رابطه با مسئله جمعیت چاره اندیشی نکنند در آینده با یک بحران جدّی در این مسئله مواجه خواهیم شد، به همین جهت یکی از مهم‌ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب در این چند سال اخیر نیز این مسئله بود و لازم است جریان‌های مردمی و فرهنگی در این خصوص به جهاد تبیین روی بیاورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حسن محمدی امروز در جلسه دختران انقلاب ارومیه که در سالن جلسات تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد، با تأکید بر لزوم اهتمام جریان‌های فرهنگی بر تربیت نیروی کار آمد انقلابی، اظهار داشت: باید مراسمات دینی و ملی به‌صورت مردمی برگزار و این مسئله حفظ شود، مهم‌ترین آفت برای کار فرهنگی این است که ما آن را اداری و نهادی کنیم و البته باید جریان‌های مردمی به‌صورت منسجم سازمان دهی شوند و این امر منافاتی با مردمی سازی ندارد.

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید بدان پرداخته شود رسانه‌ای کردن فعالیت‌های جهادی جریان‌های مردمی است و این امر ضمن تقویت بنیه‌های امید در جامعه، دشمن را که به‌دنبال فاصله انداختن بین مردم و حکومت است، ناکام خواهد گذاشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه عنوان کرد: یکی از مسائلی که امروز دشمن روی آن دست گذاشته، کودکان و نوجوانان است تا با ارائه محتواهای نامناسب با استفاده از ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی و ماهواره آن‌ها را به بیراهه بکشد و لذا مهم‌ترین وظیفه جریان‌های فرهنگی و مردمی امروز برنامه‌ریزی برای تربیت نوجوانان است که برگزاری کلاس‌های قرآن محور در مساجد یکی از بهترین روش‌هاست.

وی تصریح کرد: اگر جریان‌های مردمی و فرهنگی و نهادهای مسئول در کشور در رابطه با مسئله جمعیت چاره اندیشی نکنند در آینده با یک بحران جدی در این مسئله مواجه خواهیم شد، به همین جهت یکی از مهم‌ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب در این چند سال اخیر نیز این مسئله بود و لازم است جریان‌های مردمی و فرهنگی در این خصوص به جهاد تبیین روی بیاورند.

حجت الاسلام محمدی گفت: در زمینه عفاف و حجاب و امر به معروف نیز لازم است بانوان نخبه ورود پیدا کنند و به‌صورت عقلانی و علمی به این مسئله بپردازند.

وی با تقدیر از فعالیت‌های جهادی گروه دختران انقلاب در ماه رمضان، ایام غدیر، محرم و دهه آخر صفر، اظهار کرد: خوشبختانه گروه دختران انقلاب فعالیت‌های تأثیرگذاری در سطح شهر داشته و این فعالیت‌ها باید تکثیر شود و تبلیغات اسلامی هر اقدامی که لازم باشد در این زمینه انجام خواهد داد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha