چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
ص

حوزه / مدیریت مدرسه علمیه آیت الله یثربی طی پیامی از سرعت عمل مسئولین انتظامی و امنیتی در دستگیری مباشران و حمله کنندگان به مدرسه علمیه آیت الله یثربی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مدیریت مدرسه علمیه آیت الله یثربی طی پیامی از سرعت عمل مسئولین انتظامی و امنیتی در دستگیری مباشران و حمله کنندگان به مدرسه علمیه آیت الله یثربی تقدیر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

بار دیگر دست دشمنان دین و دنیای ملت مؤمن ایران از آستین فردی فریب خورده و مزدور بیرون آمد و دومین مرتبه در یک سال گذشته، حوزه علمیه آیت الله یثربی کاشان مورد حمله کور و کینه توزانه قرار گرفت.

هر چند آتش این هجمه نتوانست آسیب جدی به این حوزه مبارکه وارد سازد، اما عمق کینه توزی و جهل تحریک کنندگان اینگونه برنامه‌ها را نشان داد، همان جهلی که مبارزه با آن در صدر همه برنامه‌های حوزه‌های علمیه شیعه است.

امید است با عنایات الهی، غافلان و جاهلان از بیماری جهل و غفلت بهبود یافته و مغرضان و بیماردلان از فتنه‌گری و دسیسه چینی علیه مردم عزیز و امتحان داده کشورمان دست بکشند.

بجاست از مسئولین انتظامی و امنیتی به خاطر سرعت عمل در دستگیری مباشران این کار تقدیر و تشکر نموده و توجه اکید آن عزیزان به حفظ و تقویت امنیت منطقه به‌خصوص به دلیل همجواری با درمانگاه شبانه روزی را مطالبه کنیم.

توفیق روزافزون خدمتگزاران به نظم و حافظان امنیت را از پروردگار مهربان مسألت می‌کنیم.

حوزه علمیه آیت الله یثربی

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha