یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
افروغ

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: وظیفه داریم که حوزه امر به معروف و نهی از منکر را تقویت کنیم، چون ما باور داریم که حمایت از این حوزه اتفاقات مطلوبی را به ثمر خواهد نشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالرحیم افروغ مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر عصر امروز در دیدار دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، اظهار داشت: وظیفه داریم که حوزه امر به معروف و نهی از منکر را تقویت کنیم، چون ما باور داریم حمایت از این حوزه اتفاقات مطلوبی را به ثمر خواهد نشاند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: به جهت جایگاه سازمانی، این اداره محل صدور مجوز و تصمیم است و هر جا که عمل کرده‌ایم، اقدامات مثبتی صورت گرفته است.

وی گفت: امروزه تمامی کسانی که در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه فعالیت می‌کنند، می‌دانند با توجه به سیاست‌های فرهنگ و ارشاد قوانین وجود دارد و مجموعه در انجام این سیاست‌ها محکم ایستاده است.

افروغ با بیان اینکه با همکاری مجموعه‌ها باید سراغ ساختارها برویم و آن‌ها را ملزم به رعایت قوانین کنیم، عنوان کرد: در دو حوزه اداری، بدنه مخاطبین و در حوزه‌های مختلف تا زمانی که افراد دارای شاخص در جایگاه‌ها ننشینند پیشرفت و تحولی محقق نمی‌شود.

افروغ خاطرنشان کرد: در خصوص تابلو کسب و کارها، نام و نگارش باید طبق مفهوم و ساختار قانونی باشد و پیشنهاد می‌شود که در انتخاب نام کسب و کار از اسامی بومی و با مسما و آنچه که به فرهنگ متعالی برمی‌گردد، استفاده شود.

در پایان حکم انتصاب عبدالرحیم افروغ به عنوان رئیس، وحید حیدری به عنوان نائب رئیس و صدیقه اشرافی به عنوان دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از سوی حجت‌الاسلام بهروزی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به آنها تقدیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha