شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه / امام جمعه شهر اقبالیه قزوین گفت: امروز فرهنگ و ایثار شهادت و همچنین جنگ تحمیلی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و دامنه آن از جبهه مقاومت گرفته تا دورترین نقاط جهان گسترش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه قزوین صبح امروز در دیدار با دست اندرکاران گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: آنچه که مهم است و باید هم تداوم پیدا کند، حفظ فرهنگ فداکاری و ایثارگری است چرا که دفاع مقدس در واقع رمز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب می‌باشد.

حجت الاسلام علی بخشی خاطرنشان کرد: امروز و در غیاب خیل عظیم شهدا، یکی از وظایف اصلی آحاد جامعه جهاد تبیین است، تا جایی که امروزه سلحشوران این مرز و بوم برای حراست و حفظ عزت و شرف خاک میهن اسلامی خود شبانه روز از کیان اسلامی در برابر هرگونه تجاوزی دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس یادآور استقامت مردان و زنان آزاده خواهی بود که برای دفاع از آب و خاک کشور خود جانفشانی کرده و حماسه‌های ماندگار و جاویدی را از خود به یادگار گذاشتند.

امام جمعه شهر اقبالیه قزوین گفت: امروز فرهنگ و ایثار شهادت و همچنین جنگ تحمیلی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و دامنه آن از جبهه مقاومت گرفته تا دورترین نقاط جهان گسترش یافته است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس اتفاقی است که هر چه به آن نظر می‌کنیم و به‌حوادث مختلف آن ورود پیدا می‌کنیم، عظمت و اهمیت آن دوران بر ما بیشتر مشخص می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین در تاریخ ایران، دفاع مقدس بی‌بدیل بوده و هر سوژه آن یک حادثه عظیم را برای ما رقم زده تا جایی که اگر امت‌ها و ملت‌های دیگر این سوژه‌ها را داشتند با عظمت آن را به جهانیان معرفی می‌کردند.

حجت الاسلام علی بخشی تصریح کرد: امروز دشمن با ابزاری به نام رسانه به جنگ ما آمده و این مسئله رسالت رسانه‌های ما را نیز سنگین‌تر می‌کند تا آنجایی که بر اهل رسانه فرض آن است که در این عرصه ورود یافته و اینگونه حوادث عظیم را عرضه کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha