پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
نمایشگاه عکس دفاع مقدس

حوزه/ همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه کتاب، عکس، پرتره شهدا در مصلای نماز جمعه به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر گشایش یافت. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالله شاهینی امروز در حاشیه نمایشگاه دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: حوزه هنری انقلاب اسلامی در کنار دیگر ادارات در استان بوشهر با ویژه برنامه هایی به استقبال این هفته رفته است.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر با اشاره به نمایشگاه پرتره شهدا، کتاب و عکس با موضوع دفاع مقدس در مصلی نماز جمعه بیان کرد: در این نمایشگاه طراحی چهره شهیدان از آثار محمد علی نادری، امین تارخ، فاطمه نیک چهر در معرض دید قرار گرفته و همچنین جدیدترین کتاب های انتشارات سوره مهر و تولیدات مکتوب حوزه هنری استان بوشهر عرضه شده است.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر با اشاره به بازدید نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر و استاندار بوشهر در اولین روز افتتاح نمایشگاه خاطرنشان کرد: امام جمعه بوشهر در بازدید از غرفه نمایشگاه بیان کرد که تصویر سازی شهدا و مقاومت استان بخش مهمی از معرفی بزرگان در عرصه دفاع مقدس است و این راه را قوی و محکم ادامه بدهید.

شاهینی با اشاره به این که نمایشگاه مذکور تا پایان هفته دفاع مقدس برپا خواهد بود عنوان کرد: برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی مانند شب شعر، کارگاه خوشنویسی، کارگاه نقاشی برگزار می شود.
وی با اشاره به برپای آتلیه عکس در غرفه حوزه هنری بوشهر بیان کرد: در این نمایشگاه آتلیه عکس دفاع مقدس برپا شده است که شرکت کنندگان با فضای دفاع مقدس عکس یادگاری خواهند گرفت که در اولین روز برگزاری مورد استقبال ویژه ای قرار گرفت.

وی ادامه داد: این نمایشگاه تا ۶ مهر از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصر از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در مصلی نماز جمعه بوشهر برپاست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha