پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
پنجمین یادواره سالگرد شهادت شهید علی سلمانوند در شهرستان باغملک

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) گفت: توکل برخدا و رشادت های رزمندگان اسلام و رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) در دفاع مقدس یک وجب از خاک ایران به دست دشمن نیفتاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، پنجمین یادواره سالگرد شهادت شهید علی سلمانوند از شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریورماه با سخنرانی حجت الاسلام طباطبایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه امروز در شهرستان باغملک برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام طباطبایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) با اشاره به آیه ۱۶۹ سوره آل عمران «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» شهدا زنده هستند و حیاط ابدی دارند افزود: اولیای خدا در برابر پروردگار برای خود هیچ مقامی قائل نیستند و اگر این دین الهی نیازمند جان و مال و حتی آبروی آنان باشد از نثار آن دریغ نمی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه ادامه داد: به فرموده پیامبر اسلام (ص) بالای هر نیکی نیکوتری است جز مقام شهادت در راه خدا.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس افزود: این حماسه عظیم را شهدا و ایثارگران خلق کردند که ما باید قدردان آنها باشیم و یاد خاطره این بزرگواران را گرامی بداریم.

حجت الاسلام طباطبایی خاطرنشان کرد: از اول انقلاب تاکنون دشمن نقشه ها و توطئه های زیادی برای سرنگونی انقلاب طراحی کرده است و وعده خداوند در آیه ۴۳ سوره فاطر این است که نیرنگ های بد تنها دامان صاحبان را می گیرید و تا به امروز تمام نقشه های شوم آنان به خودشان برگشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) عنوان کرد: سنت ناکام گذاشتن اهل باطل تا زمانی ادامه خواهد یافت که ملت مسلمان ایران و متولیان نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر الهی گام بردارند و اگر خدایی ناخواسته روزی در مسیر منحرف شوند و یا انگیزه های غیر الهی را در اقدامات خود مد نظر داشته باشند آنها دیگر نمی توانند به امید و امداد های الهی چشم دوخت.

وی یاد و خاطره شهدای رژه ۳۱ شهریورماه سال ۱۳۹۷را گرامی داشت و افزود: شهرستان باغملک از اول انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت(ع) شهدای زیاد و صدها جانباز را تقدیم انقلاب کرده است.

حجت الاسلام طباطبایی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان است. ما در دوران قاجار و پهلوی اول و دوم قسمت هایی از خاک ایران را دو دستی تقدیم بیگانه کردیم ولی با توکل برخدا و رشادت های رزمندگان اسلام و رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) در دفاع مقدس یک وجب از خاک ایران به دست دشمن نیفتاده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه بیان کرد: دفاع مقدس امنیت بسیاری برای جمهوری اسلامی ایران و منطقه غرب آسیا به ارمغان آورد.

وی تصریح کرد: مردم ولایتمدار شهرستان باغملک فرزندان و دلیرمردان زیادی از جمله شهید علی سلمانوند، شهید گودرز سلمانوند، شهید فرزاد زنگنه، شهید امید فرجی زنگنه، شهید امید نریمیسا و شهید خلبان عسکری گراوند را تقدیم این انقلاب کردند که نشان از روحیه شهادت و شهادت طلبی این شهرستان ولایتمدار دارد.

حجت الاسلام طباطبایی بیان کرد: در دفاع مقدس صد درصد تحریم بودیم و هیچ سلاح و حتی سیم خاردار را به ما نمی دادند ولی به فضل پروردگار امروز ایران جزو قدرت های بزرگ جهان در حوزه موشک های بالستیک و ساخت پهپاد است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه جوانان و نوجوانان امروز را همان جوانان و نوجوانان دفاع مقدس دانست و افزود: نوجوانان و جوانان امروز گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای هستند و در عمل هم در دفاع از حریم اهل بیت(ع) خود را ثابت کردند.

در پایان این یادواره از خانواده شهدا "علی سلمانوند"، "فرزاد زنگنه و "گودرز سلمانوند" با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha