چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1109210
۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
تصاویر / دسته عزاداری شهادت امام حسن عسگری با حضور آیت الله العظمی وحید خراسانی

حوزه/ شهر مقدس قم با پیشگامی مراجع عظام تقلید، یکپارچه به عزاخانه امام حسن عسکری(ع) امام یازدهم شیعیان مبدل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، امروز مصادف با هشتم ربیع الاول، سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) امام یازدهم شیعیان است. این روز بزرگ همه ساله با شکوه و عظمت خاصی در قم گرامی داشته می شود.

امروز نیز با حضور و پیشگامی مراجع عظام تقلید قم مجالس گسترده عزاداری در مناطق مختلف شهر برگزار شده است.

حرم مطهر حضرت معصومه(س) بانوی کرامت از عصر روز گذشته به عزاخانه حضرت امام حسن عسکری(ع) مبدل شده است و برنامه های متعددی برای گرامی داشت و عزاداری این امام همام در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) حرم برگزار شده که تا پایان امشب نیز ادامه خواهد داشت.

همچنین دفتر مقام معظم رهبری در قم و بیوت مراجع عظام تقلید از جمله آیات عظام مکارم شیرازی، وحید خراسانی، نوری همدانی، سبحانی و جوادی آملی با برگزاری برنامه روضه خوانی و سخنرانی مذهبی به ذکر مصایب اهل بیت(ع) و گرامی داشت شهادت امام یازدهم شیعیان پرداختند.

در همین راستا دسته عزاداری سالانه آیت الله العظمی وحید خراسانی نیز مثل همیشه با حضور گسترده مردم اهل بیتی(ع) قم برگزار شد که با حضور گسترده علما و طلاب و مردم همیشه در صحنه و عاشق و شیفته اهل بیت(ع) قم برگزار شد.

دسته های عزاداری در مسجد مقدس جمکران، حسینیه ها، تکایا، مساجد از دیگر برنامه های است که هیئات های عزاداری اقدام به برپایی آن کرده اند و به ساحت مقدس حضرت ولیعصر(عج) عرض تسلیت دارند.

پایان پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha