دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1109365
۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
آغاز سال‌ تحصیلی

راوی دفاع مقدس با بیان اینکه شهداء به ویژه شهدای مدافع‌حرم از بانوان انتظار دارند که حجاب خود را حفظ کنند، تأکید کرد: دفاع از انقلاب هزینه دارد، افزود: حاج قاسم به دنبال آسایش و صندلی‌نشینی نبود، او خاکریز به خاکریز و شهربه شهر و کشور به کشور از ارزش‌های انقلاب دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، لیلا شاه حسینی از برگزاری اردوی تفریحی- بصیرتی طلاب مدرسه ‌علمیه خاتم‌الاوصیاء(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)به مناسبت هفته دفاع‌ مقدس و آغاز سال‌تحصیلی خبر داد.

در این مراسم، کمیلی راوی دفاع مقدس با بیان این مطلب که در وقوع اتفاقات بزرگ در نظامات جهان نخبگان آن جامعه اثرگذار هستند، افزود: در نظام جمهوری اسلامی نیز پشت سر گذاشتن سختی‌های هشت سال دفاع مقدس و تحریم‌های سنگین دشمن مرهون خدمات ارزشمند نخبگان جامعه اسلامی مانند سردار سلیمانی است.

وی افزود: رفتار و منش حاج قاسم او را تبدیل به یک مکتب کرد که منشاء رفتاری ایشان برگرفته از زندگی اهل‌بیت‌(علیهم السلام)به ویژه زندگی امام‌علی(علیه‌السلام) بوده است.

راوی دفاع‌مقدس در ادامه صداقت، اخلاص، مطیع محض ولی فقیه بودن و مردم داری، نگاه جهانی، پایداری ارزش‌ها، پویایی و عملیاتی کار کردن را از ویژگی‌های مکتب حاج قاسم بیان کرد و تاکید کرد: انقلابی‌گری و پیروی از ولایت‌فقیه خط قرمز سردارسلیمانی بود.

کمیلی گفت: شاگردان مکتب حاج قاسم شهدایی مانند شهید شیبانی و شهید حججی هستند که سر خود را با تواضع جلوی پدر و مادر خم کردند و خداوند این سر را برای خود خرید.

وی با بیا این که دفاع از انقلاب هزینه دارد، افزود: حاج قاسم به دنبال آسایش و صندلی‌نشینی نبود، او خاکریز به خاکریز و شهربه شهر و کشور به کشور از ارزش‌های انقلاب دفاع کرد.

راوی دفاع‌مقدس اشاره کرد: انقلاب مانند رودخانه‌ای است که هر فردی که همراه با آن جریان داشته باشد، عاقبت بخیر خواهدشد.

کمیلی با بیان اینکه شهداء به ویژه شهدای مدافع‌حرم از بانوان انتظار دارند که حجاب خود را حفظ نمایند، تاکید کرد: احیاء امر به معروف و نهی از منکر که کار زینبی ایست از آرمان‌های شهدا است که طلاب آن را سرلوحه زندگی خود قراردهند.

همچنین در این مراسم از خانواده شهید مدافع‌حرم شهید محمدرضاشیبانی‌مجد دعوت به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha