شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تصاویر/ حضور روحانیون و مسئولان قروه در جشن عاطفه ها

حوزه/ صبح امروز جشن عاطفه ها در بوشهر با هدف کمک به تأمین مایحتاج تحصیلی ۱۴ هزار دانش آموز نیازمند و مورد حمایت کمیته امداد، در مدارس سراسر استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جشن عاطفه ها صبح امروز همزمان با سراسر کشور در مدرسه دخترانه نبوت بوشهر با حضور دانش آموزان، مسئولان کل آموزش و پرورش و کمیته امداد استان برگزار شد.

عباس روشن مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر، در این همایش اظهار کرد: جشن عاطفه ها هر ساله همزمان با سراسر کشور به منظور کمک به تأمین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند هم استانی با شعار آینده ساز باشیم برگزار شد.

روشن در خصوص روزشمار برنامه های جشن عاطفه ها در استان گفت: این جشن عاطفه ها از ۲۵ شهریور شروع شده و تا ۱۵ مهر ادامه دارد که هفته اول مهر نیز ویژه مدارس بوده که همزمان با سراسر کشور زنگ نمادین جشن عاطفه ها در مدارس سراسر استان نواخته خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: جشن عاطفه ها با همکاری توسط کمیته امداد، سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش، نیروی مقاومت بسیج، صدا وسیما، مراکز نیکوکاری و همچنین مشارکت و همدلی اقشار مختلف مردم خیر و نیکوکار هم استانی برگزار شده است.

روشن یاد آور شد: هم اکنون ۱۴ هزار دانش آموز نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان وجود دارند که هم اکنون ۲۳۰ نخبه که ۲۹ نفر از این دانش آموزان در مدارس تیز هوشان، هشت نفر در مدارس هسته ای هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در خصوص نوع کمک های پیش بینی شده برای تعداد ۱۴ هزار دانش آموز تحت حمایت امداد گفت: بسته های فرهنگی و تحصیلی از جمله (لباس فرم مدرسه، کیف، کفش، لوازم التحریر و ... برای این عزیزان تهیه و تأمین شود.

وی هزینه هر بسته تحصیلی را ۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: تاکنون با کمک مردم و شرکت های پتروشیمی و نفت و گاز مستقر در منطقه پارس جنوب بیش از ۸۵ درصد از این تعداد دانش آموزان را پوشش داده ایم.

روشن در خصوص شیوه های پرداخت کمک های نقدی و غیرنقدی خاطر نشان کرد: مردم و خیران نیکوکار می توانند کمک های نقدی خود را به حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۱۲۶ و یا به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت کنند و یا از طریق آنی پرداخت (کد ussd) با شماره گیری # ۱ * ۰۷۷* ۸۸۷۷* انجام دهند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود: اهداء کمک های غیرنقدی از طریق مراجعه به مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد امام(ره) در سراسر استان مقدور و مهیا می باشد.

روشن در پایان به میزان کمک های سال گذشته و پیش بینی سال جاری اشاره کرد و گفت: میزان کل کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده در سال گذشته حدود ۱۵ میلیارد تومان بوده است و پیش بینی می شود برای سال جاری حدود ۱۷ میلیارد تومان جذب و کمک شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha