شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مجید تلخابی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین تلخابی، در نطق پیش از دستور خود با تبریک سالروز آغاز امام حضرت بقیة الله الاعظم (عج) گفت: ظهور موعودی که همه امم، بشارت آن را داده اند بر اساس وعده حتمی خداوند صورت خواهد گرفت و مستضعفان، وارثان زمین خواهند شد و تمدن بزرگ اسلامی، جهانی و عالم گیر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین مجید تلخابی، نماینده قزوین در مجلس خبرگان رهبری، در نطق پیش از دستور خود با تبریک سالروز آغاز امام حضرت بقیة الله الاعظم (عج) گفت: ظهور موعودی که همه امم، بشارت آن را داده اند بر اساس وعده حتمی خداوند صورت خواهد گرفت و مستضعفان، وارثان زمین خواهند شد و تمدن بزرگ اسلامی، جهانی و عالم گیر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تحقق ظهور نیازمند به زمینه سازی و فراهم آوردن مقدماتی است، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی با پرچمداری امام خمینی (ره) و همراهی توده مردم از مقدمات و زمینه ساز ظهور است و در طول این چند دهه، همواره نگاه مستضعفان عالم به ایران اسلامی این نگاه ویژه بوده است.

نماینده قزوین در مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: رصد مواضع جبهه باطل و رسانه های وابسته به نظام سلطه، بیانگر هجمه برنامه ریزی شده این محافل و اهتمام جدی آنان در تضعیف جایگاه بی بدیل ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است؛ زیرا در تحلیل های خود علت شکست بیش از چهاردهه فعالیت علیه انقلاب اسلامی را مواضع اصولی، هوشمندانه و مقتدرانه ایشان و ارتباط عمیق و معنوی با توده های مردم ارزیابی می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین تلخابی با اشاره به برخی مشکلات موجود در کشور از جمله مشکلات فرهنگی تأکید کرد: مشکلات فرهنگی با برنامه ریزی صحیح و اقدام به موقع دستگاههای مسئول قابل حل است.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه، اطلاع رسانی و تبیین فعالیت های دولت و کم کردن فاصله مسئولین و مردم به صورت واقعی در کنار برخورد سریع و دقیق با رفتارهای نادرست را از جمله راه های اعتمادسازی و ایجاد امیدواری در جامعه دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha