یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام عوض پور گفت: مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر چند سالی است که به عنوان مدرسه قرآنی شناخته می شود و که حدود ٢٠ نفر در برنامه حفظ مدرسه فعال هستند.

حجت الاسلام محمد عوض پور مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه به تشریح فعالیت های این مدرسه پرداخت و گفت: مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر چند سالی است که به عنوان مدرسه قرآنی شناخته می شود و که حدود ٢٠ نفر در برنامه حفظ مدرسه فعال هستند.

وی با بیان اینکه مدرسه قرآنی مدارسی هستند که در کنار درس به قرائت و حفظ قرآن می پردازند گفت: در این راستا برای پرورش طلاب قرآنی از فعالین برجسته قرآن در سطح بین المللی و ملی دعوت کردیم که در حوزه علمیه حضور داشته و به تعلیم و پرورش طلاب قرآنی بپردازند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر برگزاری اردوی های، مشهد، راهیان نور و روستای گنخک و زیارت شهید احمدی جوان اولین شهید مدافع حرم استان، برپایی ایستگاه های صلواتی در مناسبت های مختلف، برگزاری نشست اساتید با طلاب و با هدف پرسش و پاسخ به طلاب، برگزاری نشست بصیرتی و پاسخ به شبهات از مهمترین فعالیت های سال گذشته این مدرسه بوده است.

حجت الاسلام عوض پور، برگزاری جلسات هیئت محبین، برپایی مراسمات اعیاد و شهادات معصومین، برگزاری درس اخلاق نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری جلسات مشاوره با حضور اساتید اعزامی از قم و انجام برنامه ها و مسابقات ورزشی در رشته های مختلف از دیگر برنامه های این مدرسه در سال تحصیلی گذشته عنوان کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر برگزاری مراسم اعتکاف، فعالیت طلاب و اساتید کنار ساحل با هدف پاسخ به سوالات اعتقادی و نیز سرکشی از خانواده طلاب را دیگر اقدامات این مدرسه دانست و گفت: تلاش می شود در سال تحصیلی جدید نیز نظیر این برنامه ها اجرا شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha