شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1109937
۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی

حوزه/ اقتدار بی سابقه سربازان و "شیعیان تنوری" جبهه مقاومت در شرق دریای مدیترانه، پدید آمدن ارتش مقتدر و آخرالزمانی انصارالله در یمن، توفیقات تدریجی و روز افزون دولت انقلابی در حل مشکلات اساسی کشور، مواضع و سخنرانی های انقلابی و عزتمندانه رئیس جمهور ولایی در سفر به نیویورک، فروپاشی تدریجی تحریم های حداکثری و ظالمانه، شکست مفتضحانه فراخوان ضدانقلاب در سالگرد فتنه آمریکایی صهیونیستی ... همه و همه بشارت دهنده فتوحات بزرگتری در آینده نزدیک می باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی در یادداشتی به مناسبت هفته دفاع مقدس آورده است:

دفاع مقدس و مقاومت هشت ساله زمینه عزت و اقتدار کنونی را پدید آورد و بی شک مقاومت امروز نیز "فتح قله ای" را که امام خامنه ای بشارت دادند در پی خواهد داشت.

فتحی که به "تعبیر عجیب" امام حکیم انقلاب از صدر اسلام تا کنون بی نظیر است !!

اساسا پیروزی انقلاب اسلامی خود تحقق وعده الهی است و تحولات جاری بی تردید استمرار سیر صعودی و تحقق، بخش دیگری از وعده های الهی است.

جهادگران عرصه تبیین و نظریه پردازان بصیر انقلاب اسلامی باید دائما تحلیلی صحیح و عمیق از حقیقت این تحولات عظیم را به جامعه ارائه دهند.

اقتدار بی سابقه سربازان و "شیعیان تنوری" جبهه مقاومت در شرق دریای مدیترانه، پدید آمدن ارتش مقتدر و آخرالزمانی انصارالله در یمن، توفیقات تدریجی و روز افزون دولت انقلابی در حل مشکلات اساسی کشور، مواضع و سخنرانی های انقلابی و عزتمندانه رئیس جمهور ولایی در سفر به نیویورک، فروپاشی تدریجی تحریم های حداکثری و ظالمانه، شکست مفتضحانه فراخوان ضدانقلاب در سالگرد فتنه آمریکایی صهیونیستی و متلاشی شدن شبکه های تروریستی در روزهای اخیر ... همه و همه بشارت دهنده فتوحات بزرگتری در آینده نزدیک می باشند.

سخن امام خمینی را فراموش ننماییم این انقلاب به انقلاب جهانی امام زمان متصل خواهد شد (۱)

ان شاءالله

پی نوشت:

۱] مسئولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت -ارواحنا فداه - است... [پیام امام خمینی(ره) به مهاجرین جنگ تحمیلی (دوم فروردین سال ۱۳۶۸)]

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha