یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج با اشاره به اینکه مسئولان باید همواره در کار خود و خدمت به مردم از سیره رسول اکرم (ص) الگوبرداری کنند، گفت: امروز وحدت برای مسلمین بیش از هر زمان دیگری حیاتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و سالروز میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) اظهار داشت: رسول اکرم (ص) از چنان جایگاه شخصیتی برخوردار هستند که زبان ما از توصیف آن ناتوان است.

امام جمعه سنندج افزود: اگر تمام تاریخ بشریت را نگاه کنیم هرگز کسی را به مهربانی، صداقت و فروتنی رسول خدا پیدا نخواهیم کرد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: امروز اگر مسلمین به معنای واقعی کلمه از دستورات خداوند متعال و پیامبر اکرم (ص) پیروی کنند هم در این دنیا و هم در آخرت فرجامی نیکو خواهند یافت.

ماموستا رستمی افزود: برای هر زمان و هر کسی بهترین الگوی زندگی وجود نازنین پیامبر اکرم می‌باشد و حرکت در مسیر این حضرت یعنی خوشبختی همه ما.

امام جمعه سنندج عنوان کرد: امروز شاهدیم که دشمنان خدا و دین به صورت بسیار بی سابقه‌ای توهین‌هایی علیه ادیان اسلامی به ویژه دین مبین اسلام و قرآن کریم و پیامبر خدا (ص) مرتکب می‌شوند ولی این کارها نه تنها از دیدگاه هر انسان با خدایی محکوم می‌باشد بلکه باید گفت هیچ قدرتی نمی‌تواند نورانیت قرآن و اسلام را خاموش کند.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه دشمنی با اسلام باعث از بین رفتن هر مکتب و قوم و و طایفه‌ای خواهد شد، عنوان کرد: پیامبر اکرم (ص) محور وحدت و برادری انسان‌ها و مسلمین می‌باشند بنابراین تأسی از سیره این حضرت ما را در تمام مراحل زندگی خوشبخت خواهد کرد.

امام جمعه سنندج گفت: با این وجود امروز برخی از افراد بیمار و دین ستیز به بهانه آزادی بیان، اقدام به توهین به این پیامبر عظیم الشأن خدا می‌کنند که این اقدامات چیزی جز خواری برای آنان به دنبال ندارد.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه مسئولان باید همواره در کار خود و خدمت به مردم از سیره رسول اکرم (ص) الگوبرداری کنند، گفت: امروز وحدت برای مسلمین بیش از هر زمان دیگری حیاتی است، زیرا دشمنان اسلام در دشمنی خود با اصل دین عناد دارند و برای آنان شیعه و سنی هیچ تفاوتی نمی‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha