دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه ماهنشان گفت: مسئولین باید حل مشکلات مردم را سرلوحه کار خود قرار بدهند و باید متوجه بود که زمان مسئولیت پایان می‌یابدش، اما ثواب خدمت باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری، امام جمعه ماهنشان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه اگر می‌خواهیم رویش‌ها در آموزش و پرورش رخ دهد باید شایسته سالاری در ارگان‌های آموزشی رعایت شود، اظهار کرد: در این راستا باید سرمایه‌گذاری عظیم در آموزش و پرورش انجام و دخالت نهادهای قدرت در آموزش و پرورش از جمله نمایندگان مجلس و افراد دیگر در آموزش و پرورش روی ندهد.

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه قدرت بیان رئیس جمهور در سازمان ملل و دفاع از قرآن، خانواده، اسلام، مصالح نظام و صنعت هسته‌ای نشأت گرفته از ایران قوی، نیروهای مسلح قوی و رهبر حکیم است، افزود: از این رو اگر دشمن با ناامیدی تمام حاضر می‌شود، اموال ایران را پس دهد ناشی از قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین باید حل مشکلات مردم را سرلوحه کار خود قرار بدهند، ادامه داد: باید متوجه بود که زمان مسئولیت پایان می‌یابد، اما ثواب خدمت باقی خواهد ماند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha