یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام محمدحسین رمضانی امام‌ جمعه شهرستان خوروبیابانک

حوزه/ امام جمعه خوروبیابانک گفت: کمیت، کیفیت و سرعت اقدامات دقیق دستگاه‌های اطلاعاتی و مجاهدت‌های سربازان گمنام در این عرصه تحسین برانگیز است اما به جهت کثرت اقدامات و عدم تبیین تا حدود زیادی عادی‌انگاری شده است که نیاز به اطلاع رسانی دقیق برای مردم است

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدحسین رمضانی امام جمعه شهرستان خوروبیابانک امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، اظهار کرد: در یک سال گذشته شاهد وقایع مختلفی بودیم همانند فتنه‌ای که شهریور سال ۱۴۰۱ شروع شد و در این مدت نیز شاهد ضربات سهمگین سربازان گمنام امام زمان (عج) بر پیکره دشمن بودیم از جمله دفع این فتنه در سال گذشته که جنگ ترکیبی تمام عیار را شاهد بودیم.

وی افزود: این جنگ با شیوه جنگ شناختی عجین شده بود، اینکه بر ادراکات جوان مسلط شوند و شناخت و ادراک او را تحت الشعاع قرار دهند به طوری که جوان چاقو به دست گرفته و به سینه نیروی امنیتی یا بسیجی می‌زند انگار کار شایسته انجام می‌دهد که همه این‌ها محصول جنگ شناختی و ادراکی است.

رمضانی تصریح کرد: این‌ جنگ ترکیبی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بی‌سابقه بود با لطف الهی و عنایت امام زمان (عج) و بصیرت مردم انقلابی و نقش پر رنگ وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و مجاهدت‌های نیروی انتظامی عزیز و بسیجی‌های مخلص خنثی شد.

امام جمعه خوروبیابانک خاطرنشان کرد: کمیت و کیفیت و سرعت اقدامات دقیق دستگاه‌های اطلاعاتی و مجاهدت‌های سربازان گمنام در این عرصه تحسین برانگیز است اما به جهت کثرت اقدامات و عدم تبیین تا حدود زیادی عادی‌انگاری شده است که نیاز به اطلاع رسانی دقیق برای مردم است.

وی ادامه داد: خنثی‌سازی همزمان ۳۰ انفجار در تهران، ده‌ها مورد انهدام شبکه‌های ترور و اغتشاش و تحرکات هنجارشکنانه، کشف ۴۰۰ بمب که ۴۰ بمب قرار بود در هیئات مذهبی منفجر شود، دستگیری بیش از ۲۰۰ تروریست از تفکیری‌ها، منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و بهایی‌های منفور و ناکام گذاشتن حملات سایبری به مراکز حساس کشور، بخشی از اقدامات نیروهای اطلاعاتی در این مدت یک ساله است.

رمضانی، دستگیری تروریست‌ها در اروپا و انتقال به ایران، اخراج تروریست‌ها از آلبانی و اقدامات موثر بعد از آن، شناسایی شرکت‌های اقتصادی حامی تروریست در کانادا، دستگیری اعضای گروهک معروف به ارتش مردمی و بازداشت جاسوسان بهایی که در ارتباط مستقیم با رژیم صهیونسیت بود و ضربات و حملات مکرر به رژیم صهیونسیتی که به گفته‌ی وزیر اطلاعات منجر به خودکشی افسران صهیونیستی شده و هنوز هم ادامه دارد را محصول ضربات سهمگین اطلاعاتی نیروهای فراجا، سپاه و نیروی انتظامی عنوان کرد.

امام جمعه خوروبیابانک با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح نسبت به مزدوران شمال عراق و هماهنگی دستگاه دیپلماسی با نیروهای مسلح بسیار قابل تقدیر است، گفت: شایسته است که از همه مجاهدان عرصه امنیت و اقتدار کشور اعم از نیروهای مسلح و دستگاه‌های اطلاعاتی تقدیر و تشکر کنیم و بگوییم ملت شریف ایران در کنار سربازان گمنام بوده و همواره به آنان افتخار می‌کنند.

با رهنمودهای قرآن، می‌توان جهانی پر از کرامت و عظمت ساخت

وی با اشاره به سفر پربار و سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل، بیان کرد: آقای رئیسی سال گذشته تمثال سردار پرافتخار اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی را دست گرفتند و این دوره بنابر اقتضائی که بود قرآن کریم را بر بالای دستان خودشان قرار دادند و توهین و قرآن سوزی را محکوم کردند.

رمضانی تصریح کرد: رئیس جمهور فرمودند که مگر قرآن چه گفته است که کینه‌های مستکبرین و ارباب قدرت و ثروت را برانگیخته است، قرآن می‌فرماید ای بشر ستم و تفرقه را نپذیر و کسی که می‌خواهد تفرقه بین صفوف شما ایجاد کند را کنار بذار و با همین رهنمود قرآن، می‌توان جهانی پر از کرامت و عظمت ساخت.

امام جمعه خوروبیابانک با اشاره به اینکه آقای رئیسی در بخشی از سخنان خود به موضوع خانواده اشاره داشت، عنوان کرد: در کنار جنگ علیه اسلام ما شاهد جنگ بر علیه نهاد مقدس خانواده نیز هستیم، قرآن از حریم خانواده دفاع می‌کند و خانواده اصیل‌ترین، پربارترین و بنیادی‌ترین نهاد بشری است که امروزه از سمت غربی‌ها مورد حمله قرار گرفته است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با بانوان، گفت: غربی‌ها واقعا خانواده را متلاشی کردند و این به فروپاشی تدریجی خانواده انجامید که حتی صدای متفکرین غربی را بلند کرد و در بعضی از کشورها این افول به قدری تند شده است که دیگر قابل کنترل نیست.

رمضانی با بیان اینکه غربی‌ها می‌خواهند همین الگو را در ایران اجرا کنند و نهاد مسلمان و ایرانی را متزلزل کرده آن‌ها را به انحطاط بکشانند، گفت: در ایران اسلامی ما در سایه‌سار قرآن و اسلام و عقبه تمدن بزرگ ایران، نهاد خانواده دارای عظمت و صلابت بوده و این غربی‌ها هستند که باید از خانواده‌های ایرانی درس تمدن، پیشرفت، اخلاق، ایمان و رفتارهای ارزشی را یاد بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha