شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه سلفچگان

حوزه/ امام جمعه سلفچگان با اشاره به هدف قرار دادن نهاد خانوده گفت: که جنگ جهانی علیه نهاد خانواده در جهان شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام غروی در خطبه های امروز نماز جمعه شهر سلفچگان اظهار داشت: یکی از مصادیق تقوا محبت به خدا و پیامبر و اهل‌بیت گرامی ایشان است و یکی از نشانه‌های فرد متقی این است که هیچ گاه و در هیچ حالتی رشته محبت بین او و خدا و اهل‌بیت قطع نمی‌شود.

وی در ادامه با بیان این که جنگ جهانی علیه نهاد خانواده در جهان شکل گرفته است، بیان داشت: در اتحادیه اروپا، کشورهای مجارستان و لهستان، صرفاً به اتهام عدم پذیرش الگوواره‌های دستوری پارلمان اروپا در خصوص پذیرش سبک زندگی همجنس‌گرایان و دیگر گروه‌های منحرف جنسی، از دریافت کمک‌های مالی اتحادیه اروپا محروم می‌شوند و حتی طبق شواهد و مستندات موجود، کشورهای مسلمان نیز از سوی برخی نهادهای سازمان ملل متحد بابت به رسمیت شناختن حقوق گروه‌های منحرف جنسی و لزوم عدم جلوگیری از فعالیت آزادانه آنها تحت فشار قرار می‌گیرند.

غروی افزود: زمانی که اجزای این بازی را در کنار یکدیگر قرار می‌دهیم، به یک تصویر مخدوش اما هدفمند می‌رسیم! این همان نقشه جنگ جهانی علیه نهاد خانواده است که در اتاق‌های فکر، نهادهای رسمی و امنیتی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی تهیه شده و به‌صورتی غیر اعلامی اما محسوس در حال اجراست.

وی در خطبه های امروز نماز جمعه به جانفشانی سربازان گمنام و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: یکم- سال ۱۴۰۱ سال شکست بزرگترین جنگ ترکیبی دشمن بر علیه مردم ایران بود که با لطف الهی و عنایات امام زمان علیه السلام و بصیرت مردم انقلابی و هدایت‌های امام بصیر جامعه اسلامی به شکست انجامید و سالی را که سال تراکم حادثه‌ها و تهدیدها بود، تبدیل به مدرسه فرصت‌شناسی و تهدیدشناسی کرد.

دوم- درکنار عوامل پیش‌گفته، نمی‌توان از مجاهدتهای نیروی انتظامی عزیز و بسیجیان جان‌برکف غافل شد. لکن ضلع مهم دیگر، هوشمندی و اشراف و اقدامات به موقع دستگاه اطلاعاتی کشور تحت اشراف شورای راهبردی اطلاعات کشور خصوصاً وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه است.

سوم- جهت‌گیری‌های بی‌نظیر و قابل تقدیر دو دستگاه مهم اطلاعاتی واجا و سازمان اطلاعات سپاه، در صدور بهنگام بیانیه‌های تبیینی و اطلاعیه‌های به موقع وخصوصا مصاحبه روشنگرانه و بدیع وزیر محترم اطلاعات فصلی جدید در تعامل حاکمیت با مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب است که هم جای تحسین و تقدیر دارد و هم باید توقع تکمیل و تقویت و ابتکار و نوآوری از این حرکت ارزشمند داشت.

چهارم- کمیت و کیفیت اقدامات دقیق و سریع دستگاههای اطلاعاتی و مجاهدان گمنام این عرصه، در یکسال اخیر، تحسین‌برانگیز است و مع‌الاسف به‌خاطر کثرت این اقدامات از یک سو و عدم امکان تبیین کامل این مجاهدتها، برای مردم ما تا حدود زیادی عادی شده است.

وی تاکید کرد: فهرستی از مهم‌ترین اقدامات در چند ماه اخیر عبارتند از:

* خنثی‌سازی همزمان ۳۰ انفجار در تهران

* انهدام شبکه‌های ترور و اغتشاش و تحرکات سازمان‌یافته هنجارشکنانه- دهها مورد در استان‌های مختلف-

* واکنش سریع در شناسایی و حذف عوامل تروریستی در کمترین زمان ممکن

* کشف ۴۰۰ بمب که ۴۰ بمب قرار بود در ایام محرم در هیأت‌های مذهبی منفجر شود

* دستگیری بیش از ۲۰۰تروریست از گروه‌های مختلف تکفیری، منافقین و سلطنت‌طلبان و بهاییان منفور

* ناکام گذاشتن حملات س ایبری و خرابکاری مراکز حساس کشور

* دستگیری چند تروریست در اروپا و انتقال آنان به ایران

* اخراج تروریست‌ها از آلبانی و اقدامات مؤثر بعدی

* شناسایی شرکت‌های اقتصادی پشتیبان منافقین در کانادا

* ضربه به شبکه اغتشاش کشور قبل از هرگونه اقدام موثر

* دستگیری اعضای گروهک موسوم به ارتش مردمی

* بازداشت جاسوسان بهایی که در ارتباط مستقیم با رژیم صهیونیستی بودند

* ضربات و حملات مکرر به رژیم صهیونیستی که به گفته وزیر اطلاعات منجر به خودکشی‌های زیاد افسران صهیونیست شده و می‌شود!

وی خاطر نشان کرد: شایسته است از همه مجاهدان عرصه امنیت و اقتدار کشور اعم از نیروهای مسلح و دستگاه‌های اطلاعاتی تشکر و تقدیر کنیم و برایشان توفیقات بیشتر همراه با تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف و آسیب‌ها را داریم. به سربازان گمنام امام زمان علیه السلام درود می‌فرستیم و جهاد مقدس آنان را از صمیم جان ارج می‌نهیم و قدر می‌دانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha