دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1110259
۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
امام جمعه شهرستان کامایران

حوزه/امام جمعه شهرستان کامیاران گفت: امروز پلیس در کنار سایر نیروهای مسلح از مقبولیت و محبوبیت ویژه در بین ملت ایران به ویژه شهروندان کامیارانی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام احمد زارعی امروز در بیست و پنجمین نشست نهضت روشنگری که با حضور کارکنان انتظامی در نمازخانه فرماندهی انتظامی شهرستان کامیاران برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: بحمدالله مجموعه انتظامی کامیاران مقبولیت و محبوبیت خوبی در بین شهروندان دارد.

امام جمعه کامیاران افزود: بنابراین این مقبولیت و محبوبیت را به تمامی کارکنان انتظامی شهرستان تبریک می گوییم و امیدواریم که در خدمت به مردم در بحث ارتقاء امنیت همیشه پیروز باشید.

حجت الاسلام زارعی با تبریک هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ماه ربیع الاول و ایام ولادت باسعادت رسول خدا (ص) خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی پس از ادغام یکی از بازوان پرتوان انقلاب شد که از جمهوری اسلامی دفاع کرد و این دفاع، از دفاع مقدس سخت تر است.

وی اظهار کرد: در دفاع مقدس دشمن و خاکریز مشخص بود و همه سلاح به دست در مقابل دشمن مشخص می جنگیدند، در صورتی که امروز شما مدافع حاکمیت هستید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha