سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
باقری راد دفاع مقدس

حوزه/ هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی و تقارن آن با ایام امامت حضرت حجت عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برنامه‌های فرهنگی متعددی در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه‌های فرهنگی ویژه طلاب و دانشجویان خوابگاهی ایرانی و غیرایرانی جامعةالزهرا علیهاالسلام در آغاز سال تحصیلی، ایام امامت حضرت ولی عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

سیده زهرا حسینی اعلام کرد: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی و تقارن آن با ایام پرخیر و برکت امامت آخرین حجت خدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برنامه‌های فرهنگی در سرای حضرت خدیجه علیها السلام اجرا شد.

مدیر سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها اظهار کرد: از جمله این مراسم می‌توان به برنامه سنگر به سنگر؛ بدرقه طلاب خوابگاهی به فصل جدید علم آموزی همراه با ایستگاه صلواتی و جشن بزرگداشت سالروز آغاز امامت آخرین حجت حق عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف همراه با سخنرانی و مدیحه سرایی، اشاره کرد.

حسینی ادامه داد: طلاب و دانشجویان سرای حضرت خدیجه علیها السلام با حضور در مسجد مقدس جمکران و شرکت در دعای توسل، با موعود الهی عهد بسته و پیمان سربازی امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف را در طلیعه امامتش تجدید و محکم کردند.

وی بیان کرد: خاکریز انتظار نیز مراسم دیگری بود که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد؛ در این مراسم راوی دفاع مقدس آقای باقری راد، به بیان حماسه آفرینی شهیدان پرداخته و خانم احسانی فرمانده بسیج طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، خاطرات زمان جنگ و وظایف طلاب را مرور کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha