شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار مصلح با خانواده شهدا

حوزه/ امام جمعه برازجان با خانواده شهیدان حسینی مقدم از روستای سربست دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان، شامگاه جمعه با همراهی سرهنگ یحیایی جانشین ناحیه مقاومت سپاه حضرت جواد الائمه(ع) دشتستان و جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس با خانواده معظم شهیدان گرانقدر حسینی مقدم از روستای سربست دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه برازجان در این دیدار از رشادت و ایثارگری شهدای گلگون کفن و خانواده معظم ایشان تجلیل کرد و گفت: شهدا اسطوره های این میهن هستند، کسانی که خون خود را در راه آبیاری نهال انقلاب اسلامی اهدا کردند و امروز این انقلاب به درخت تنومندی تبدیل شده است.

حجت الاسلام مصلح با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس گفت: خانواده های شهدا برای این کشور افتخار هستند و فرزندان و عزیزان خود را برای استمرا این انقلاب روانه جبهه حق علیه باطل کردند.

امام جمعه برازجان با اشاره به رشادت های شهدا در دوران دفاع مقدس افزود: کسانی که در دوران دفاع مقدس، سر از پا نشناخته در صفوف دفاع مقدس شرکت می‌کردند، منتظران حقیقی بودند.

این خانواده در دوران دفاع مقدس، ۵ برادر شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

امام جمعه برازجان سپس با خانواده شهیدان گرانقدر غلامحسین مسیح گل در روستای ابوالفیروز، محمدجعفر مرادی، علیرضا قادری پور و محمد شنبدی در برازجان دیدار کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha