یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1110359
۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
مستند سفرقند

حوزه/ مجموعه مستند سفرقند یک ریلیتی شو به تهیه کنندگی امین سلمان زاده و کارگردانی علی صالحی و تولید شبکه قرآن و معارف سیما می باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجموعه مستند سفرقند یک ریلیتی شو به تهیه کنندگی امین سلمان زاده و کارگردانی علی صالحی و تولید شبکه قرآن و معارف سیما می باشد.

سفرقند روایت نوجوانان مستندسازی است که با راهنمایی و کمک مربی روحانی خود، حجت الاسلام سیدامیرحسین موسوی، در پی پاسخ به سوالات و شبهات و پیشامدهای خود سفر کرده و سفرشان را روایت می کنند.
پس از فصل اول سفرنامه اربعین و سفر به عراق و صحبت از تفاوت ها، فصل دوم سفر به شیراز و گرامیداشت رفیق شهیدم در حادثه شاهچراغ، فصل سوم سفر به بوشهر وروایت تاریخ شگرف این منطقه و گفت وگو از انسان مهم.. هم اکنون فصل چهارم با سفر به شمال و زندگی در جنگل به محتوای ترس پرداخته شده است.

در این فصل اعضای گروه که علاقه مند به هیجان و ژانر ترس شده اند. به تجربه فیلم ترسناک، بازی های ترسناک، سر زدن به روستای جن زده و اتاق فرار مشغول شده اند.
آقاسید، مربی جمع تیم را به تجربه یک حس باهیجان و ترس واقعی و البته فرصتی مناسب برای گفت و گو دعوت کرده و پیشنهاد سفر به جنگل و زندگی در جنگل را می دهد که بااستقبال تیم مواجه می شود. در ادامه ضمن تجربه اتفاقات و پیشامد های گوناگون با مفاهیم مختلف ترس از نگاه دین وعقل آشنا می شوند.

این مجموعه که تولید تابستان ۱۴۰۲ در ارتفاعات شهرستان سوادکوه می باشد. از روزشنبه هشتم مهرماه در پنج قسمت سی دقیقه ای از شبکه قرآن و معارف سیما و سایر شبکه های رسانه ملی پخش خواهدشد.


پخش از شنبه تا چهارشنبه از شبکه قرآن و معارف سیما:
شبکه قرآن: ساعت ۹
شبکه نسیم: ساعت ۱۴:۳۰
شبکه دو: ساعت ۱۷:۳۰

بازپخش:
ساعت ۱۷:۳۰ / ۲۱:۳۰ /۲ بامداد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدرضا IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 0
    خیلی عالی بود♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️